😅😅 yaa gerçekten insanlar küçük şeylere de mutlu olabiliyor bunu görmek bile güzel
burada ki tercüme biraz tuhaf olabilir 😂😂 aldırış etmeyin çok uzun zaman sonra bir kız arkadaşim oldu😃

😅😅 yaa gerçekten insanlar küçük şeylere de mutlu olabiliyor bunu görmek bile güzel
burada ki tercüme biraz tuhaf olabilir 😂😂 aldırış etmeyin çok uzun zaman sonra bir kız arkadaşim oldu😃

Yok öyle bir şey olmaz. O insan kafasına taktıkça kendini paraldıkça ne kadar konuşsan da boş. Zaten hepimiz böyle durumu yaşıyoruz. İllaki bir zamanlar yaşamışızdır da. Biz nasıl çıkamıyorsak başkalarla çıkamıyor. O acıyı kendi içerisinde yaşayacak sonra bir zaman sonra unutacak. Ama illaki o acı yaşaması lazım. Sonra geriye dönüp baktığında ben neler yapmışım diyecek. Ne gereksiz şeyler yapmışım diyecek. Belki de gülecek belki de hüzünlenecek. Ama şu ki geçmiş geçmişte kalacak kalmalı da. Yoksa önünü göremiyorsun.
Çok doğuru
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Rica ederim
Hayır ama kolayca depresyona sokabilirim 😂😂
🤣🤣
Hayır sana depresyona girmek yasak sevgilim.. 😍
😆😂😂..
@o-m hayır ben girmem kolundan tutup çekerim hatta.. 😅
Canımsın sen benim canım.. 😍😘
Rica ederim günaydın
Cevap
11Cevap
Benim kendime hayrım yok :D kendim zaten yürüyen depresyonum
😅😅😅
Değerli ve karakterli biri değilse depresyona sokarım bilerek 😅
😂😂😂
Her insanı bilmem ama sevdiğim adamı kesinlikle çıkartırım.. 😄
Hiç böyle şeyler yapamam. Depresife de aynı davranıyom. Çıkmak istiyosa kendi gelsin peşimden bi de ben mi onu kaldırıcam. 🤣
🤣🤣🤣
Kız sen nerdesin
O kadar iddialı değilim ama konuştuğum kişilere iyi geldiğimi düşünüyorum.
Merhaba,
Hayır diyemem bazıları çıkmak istemiyor, uzak durmak lazım! 😅
Depresyonu ve depresyonda olan insanları sevmiyorum! 😅
Valla bazen kendimi zor çıkarıyorum kaldı başkası 😂🤦🏻♀️
Ben tam tersi depresyona sokuyorum galiba :D
Bilirim abisi iyi bilirim hemi de 😂
😅😅
Sihirli değneğim yok çıkarayım deplasmandan 😂
Depresyona soktum diyebilirim😃
Hayır diyemem daha çok depresyona girer benimle 😃
😂😂
Yamaal bizi diskoya götür :D
🤣🤣🤣
İddialıyım bu konuda 😄
Hayjr depresyona sokarım 😂
Beni deprosona o sokmasa çıkaririm.
İnan hiç uğraşamam
Banane 😄😄
Enerjim olursa evet :D
çıkartırım psikolog olacak adammışım da işte
Diyemem..
Hic halim yok. Beni de cikaramazlar 🤣
Diyemem
Yani
Öyle bir iddiam yok 😂
Öyle bir iddiam yok.
Kimseyi avutcak halim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar