
Yaşayıp da pişman olduğum şeyler var şahsen ama yaşattığım şeylerin hiçbirinden pişman değilim.
Sizde durumlar nedir?

Yaşayıp da pişman olduğum şeyler var şahsen ama yaşattığım şeylerin hiçbirinden pişman değilim.
Sizde durumlar nedir?
O kelimeyi lugatımdan çıkardım. yaptığım her şey beni bugün olduğum kişi yaptı. Geçmişi değiştiremem, ama geleceği şekillendirmek benim elimde. Her adımın bir bedeli vardır, ben o bedelleri ödemeye hazırım.
Kimseye durduk yere bir şey yapmadım ben. Eğer bir şey yaptıysam da haklı gerekçelerim vardır. O nedenle pişman değilim. Ayrıca pişmanlık bazı şeyleri telafi edip geri getirmez. İnsan hata da yapsa bunu o an değerlendirip ona göre bir şeyler yapabilir. Sonrası pişmanlık duymak anlamsız.
Teşekkürler 🥂
Ricalar :)
Elbette pişmanlıklarım var ama en çok kendime yaşattıklarım beni derinden etkiliyor. Geçmişi değiştiremem fakat aynı hataları bir daha yapmayacağımı bilmek benim tek tesellim.
Kimisinden evet kimisinden hayır
Cevap
4Cevap
bazı şeylerden pişmanım evet
Illa ki aralarında pişman olduğum şeyler var tabii ki
Kendime ve aileme yaşattıklarım için pişmanım ama bazen aklım yapmadıklarıma gitmiyor değil
Olacağı varmış olmuş, yaşanması gerekiyormuş yaşanmış diyorum artık
yaşattıklarımdan pişman degılım belkı yaşadığım bazı seylerden pısmanım
İnsan yaşadıklarından değil yaşayamadıklarından pişman olur (ilerde)
Yaşattığım için pişman olduklarım var.
Büyük bir pişmanlığım yok
Evet
Pişmanım
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?