Depresyon, panik atak, anksiyete gibi sorunların sanki çok basit yöntemi varmışta ben bulamıyormuşum boşu boşuna yaşıyormuşum gibi hissetmemin sebebi nedir?
Bu sıkıntıları boşu boşuna yaşıyormuşum gibi hissetmemin sebebi?
Depresyon herkesin farklı yaşadığı bi durumdur tek bi çeşit yoktur
Sen kendini etiketledigin için hastayim depresyondayim panigim diye zor bi durumdaymis gibi hissedersin ama farkindaligin varsa bunlardan kurtulmak sana basit gelir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bence mutsuzluktan olabilir
İnsan doğası karmaşıktır ruhen
Depresyon herkesin farklı yaşadığı bi durumdur tek bi çeşit yoktur
Sen kendini etiketledigin için hastayim depresyondayim panigim diye zor bi durumdaymis gibi hissedersin ama farkindaligin varsa bunlardan kurtulmak sana basit gelir
Hepimiz arada bir bu ruh haline giriyoruz
Boşuna değil mi, bi sebebi var mı yani