Geçmeyen yılgınlık ve bıkkınlık hissini sadece ben mi yaşıyorum?

Merhabalar. Yine takılıp kaldım ve arkadaşlarıma soramadığım ya da anlatmaktan imtina ettiklerimi anonim olarak sormaya geldim. Biraz size sorarak derdimi anlatmak istiyorum. Geçim sorunum yok, çok iyi bir maaş aldığım için değil… Ailem ile yaşadığımdan dolayı. Her neyse. Bazen yatakta uzandığınızda, örneğin gece geç saatlerde ‘Ne yapıyorum ben? Neden istediğim gibi yaşayamıyorum? Neden hiçbir sorunum olmamasına rağmen mutlu değilim?’ sorularını kendinize soruyor musunuz? Ben sürekli soruyorum. Bazen müthiş enerjiğim dünyanın en tatlı en sempatik insanı bazen de hayattan bıkmış herkese laf sokan birisi. Mesela sevdiğim bir arkadaşım benimle azıcık ilgilenmeyi kessin ‘Beni sevmiyor sanırım’ düşünceleri ile boğuşuyorum. Canımı sıkacak ufacık bir şey olsun, hemen gemilerim batıyor. Ortam yok. Ya siyahım ya beyaz… Neden böyle bilmiyorum, sizde de böyle bıkmışlık hissi var mı yoksa sorun bende mi?
Geçmeyen yılgınlık ve bıkkınlık hissini sadece ben mi yaşıyorum?
Cevapla