Tesettürlüyüm sanki bu yüzden hayatı kaçırıyormuşum gibi hissediyorum, böyle hisseden var mı?

Yargılamayın lütfen. Herkes sahilde, gece mekanlarında ve çeşitli eğlence yerlerinde istedikleri gibi takılıyor, giyiniyor, eğleniyorlar bende bunları yaşamak istiyorum ama tesettür bunlar için engel teşkil ediyor e isteyerek de kapandım, siz ne düşünüyorsunuz?

Tesettürlüyüm sanki bu yüzden hayatı kaçırıyormuşum gibi hissediyorum, böyle hisseden var mı?
Cevapla