Her şeyi boşuna mı yaptım hissi nasıl geçer?

Sevgilim hemşirelik ben mühendislik okuyorum ikimiz de saatlerce çalışıyoruz. Almanyaya gitmeye çalışıyoruz. Benim yaşımdaki diğer kızlar evlendi, erkekler genelde baba işi yapıyor. Herkes bir şekilde hazıra kondu. Biz sabahlara kadar derslerde stajlarda sürünüyoruz. Her şeyi boşa yapıyor gibi hissediyorum. Millet direkt evlenip pasaport alıyor gurbetçilerle. Biz her şeyi kendimiz yapalım diye sürünüyoruz. Özel ders veriyorum paramı taştan çıkarıyorum. Boşuna mı çalışıyoruz? Her şey boşuna mı ya çok yoruldum her şeyi kendim elde etmekten.

Her şeyi boşuna mı yaptım hissi nasıl geçer?
Cevapla