Konuşmak mı sana daha iyi hissettirir yoksa konuşmamak mı?

Bazen konuşmamak daha iyi hissettirir.. Hiç bir şekilde.. Hiçbirsey hakkında.. Hiç kimseye.( Breaking Bad )
Konuşmak mı sana daha iyi hissettirir yoksa konuşmamak mı?
Cevapla