Düşünsenize 30 una dayanmıs insana aynı çocuk gıbi Akıllı ol terbiyeli ol saygılı ol büyü evlendikten sonra daha oturaklı olursun böyle davranmaki seni kabul etsinler seni kim ister okumamış ki cahil biraz bu x kişi gibi ol sessiz ol böyle sinirlendırıp haset edenin böyle cevaplar verenin ağzına ıslak odunla vurmak lazım hatta hangara kapatıp bağlayıp ağzını yüzünü ellerini yuzune yuzune odunla vurmak lazım.
Güncellemeler
1 yıl
Gerçekten asıl bizlere zarar verenler hep büyüklerimiz oldu ailemiz etrafımızdakiler hepsi dengesiz cidden
Var mı etrafınızdan yakınınızdan bu lafları yediğiniz?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır yok,
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bu yuzden aileden uzak durulmasi gerek. Benim annem ayni. Herseyi basardim ben evlendim de 22yasinda okudum da universite. Calisiyorum da. Ama yine de begenemedi beni hic. Bu yuzden sildim uzaklara gittim ve cok mutluyum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır yok,
Bu yuzden aileden uzak durulmasi gerek. Benim annem ayni. Herseyi basardim ben evlendim de 22yasinda okudum da universite. Calisiyorum da. Ama yine de begenemedi beni hic. Bu yuzden sildim uzaklara gittim ve cok mutluyum
Oldu fakat yaşlı diyerek geçiyorum çok üstünde durmuyorum konuşur konuşur durur takmıyorum bile hayatıma bir katkısı yok sonuçta
Hee diyip geçiyorum
Aile evinde duruyosan demeleri normal
Ne diyon yav