Obezim size ne? Ben kimseye çirkin demiyorum kimse de bana obez diyemez. Ben kimseye şişman mıyım diye sormuyorum. Haksız mıyım?

Boyum 160 77 kiloyum ve insanların sürekli şişman muamelesi yapması cahilce. Kimseye kilolu muyum diye sormuyorum ama cahil insanlar eleştirme hakkını kendilerinde buluyor garip cidden. Bunların çoğu da benden çirkin insanlar.
Obezim size ne? Ben kimseye çirkin demiyorum kimse de bana obez diyemez. Ben kimseye şişman mıyım diye sormuyorum. Haksız mıyım?
Cevapla