Arkadaşlarım geldi kış için örgüler yapıyoruz, kucağında kedi olan benim, sizce kışa örgü olarak kazak mı iyi olur bere mi?🤭🤭🤭?

Arkadaşlarım geldi kış için örgüler yapıyoruz, kucağında kedi olan benim, sizce kışa örgü olarak kazak mı iyi olur bere mi?🤭🤭🤭?
Arkadaşlarım geldi kış için örgüler yapıyoruz, kucağında kedi olan benim, sizce kışa örgü olarak kazak mı iyi olur bere mi?🤭🤭🤭?
Cevapla