En yakın arkadaşınla , başka bi arkadaşını tanıştırdın ve bunların arası iyi olup seni dışlarlarsa ne yapardın?

5 sene evvel bu durumu yaşadım ortalığı karıştırdım sonrası ikisiyle de aram bozuldu😂
Daha sonra ortak arkadaşımıza yazdım barışmak için kabul etmedi. Neyse aylar sonra sonra en yakın arkadaşımla üniversitede karşılaştık konuştuk barıştık ama eski samimiyet yoktu. Daha sonra numarasını sildim😐en azından helallik aldık aklımda kalmadı
En yakın arkadaşınla , başka bi arkadaşını tanıştırdın ve bunların arası iyi olup seni dışlarlarsa ne yapardın?
Cevapla