Hayatımı kabullenmek zorunda kaldığım evredeyim çünkü ben ne yaparsam yapayım istediğim olmuyor hani bir şekilde olmuyor?

1.5 yıllık Sevgilim benden ayrıldı, iş desen durduk yere operasyon müdürü bana yürüdü diye stajdan atıldım, istediğim üniversiteye kazandığım halde yerleşemedim. Aile desteğinin destek yok, para yok. Herhangi bir işe girip çalışıcam ben kaderime boyun eğiyorum artık

Hayatımı kabullenmek zorunda kaldığım evredeyim çünkü ben ne yaparsam yapayım istediğim olmuyor hani bir şekilde olmuyor?
Cevapla