Öyle zor bir hayatim var ki ama yinede hayatim icin sukretmeliyim dimi?

Merhaba. Annesi tarafından istenmeyen yüzünü dahi unutmuş bir kiz cocuguyum ben. Aralarindaki sorun neydi onu bile bilmiyorum hala; ama tek bildiğim ikisinin de beni sevmediği ve annemin asla görmek istemeyisi. Okul gezilerinde veli diye hep halamin adıni yazdırdım ben ama o da kuzenimin izin verdiği kadr annelik yapabildi bana. Kuzenime göre sadece simarigim annem beni istemese görmese bile ondan aldigim yeşil gözlerim simsiyah gür saclarim uzun boyum var. Anne yok babada calsiiyor hayatimi yasiyorum ne üzülmesi! Bu yüzden annesizligimi hep yüzüme vurdu. Okul gezisi icin verilen kagidi babam olmadigindan halama imzalattim. Ertesi gün götürup kağıtları teslim ettigimizde hoca sınıfta kalkip bunu hanginiz imzaladi ikinizinkide ayni deyince kuzenim x siniftan ciksin ben açıklıyim demesi sınıftan cikmam ve girdiğimde herkesin bana üzülerek bakması ya da unv sonuçları aciklandiginda iyi bir bölüm kazandigimi duyunca halama tabi kazanacak ;annesi istemiyor babasi istemiyor demesi , sonra yine dayimin misirdan getirdiği göz kalemlerini espri yaparak masanın üstüne bırakıp xin ihtiyaci yok siz alin hadi dediğinde babaannmin x yetim durun önce o seçsin demesi...
Icimdeki boşluk hiçbir zaman dolmayacak seni hicbir zaman affetmiycem ama umarım bir gün karsilasiriz
Öyle zor bir hayatim var ki ama yinede hayatim icin sukretmeliyim dimi?
Cevapla