Hayatı akışına bırakmakta çok zorluk çekiyorum napmalıyım?

Bu ara çok negatif şey yaşadım, eskiden hayatı tamamen akışına bırakır güvenirdim. Şimdi çok zorlanıyorum korkar oldum sürekli iyiyi hak etmezmişim falan gibi saçma şeyler geliyor kafama atmakta zorlanıyorum. her şeyi kontrol etmeye çalışıyorum bu beni boğuyor çünkü aslında hayat koca bi belirsizlik. Nasıl aşarım bunu? Uzun zamandır evden çıkmıyorum arkadaşlarımla falan görüşmedim o yüzden mi bu düşünceler sizce?

Hayatı akışına bırakmakta çok zorluk çekiyorum napmalıyım?
Cevapla