- Ayrılırken iyi kalabilmektir marifet , beraberken herkes iyidir


Beraberken iyiydik, ayrılınca kötü olduysam o etmistir beni kötü o zaman
Ayrılıklar genelde zordur ve duygusal iniş çıkışlar yaşanabilir. Ama bence meseleyi nasıl ele aldığımız, olgunluğumuzu ve karakterimizi gösterir. Ayrılığın ardından çirkinleşen taraf, duygularını yönetmekte zorlanan, belki de kendini daha iyi hissetmek için karşı tarafı kötü göstermeye çalışan kişi olabilir. Beraberken herkesin iyi olduğunu belirtmen çok doğru, fakat esas marifet dediğin gibi ayrılırken de iyi kalabilmekte. Kendi değerini bilmek ve karşı tarafa saygıyı elden bırakmamak gerçekten önemli. Unutma ki, sen nasıl davranırsan o şekilde hatırlanacaksın. O nedenle pozitif kalmaya çalış, kendi iç huzurunu bulmak her şeyden önemli. 💫✨
Cevap
4Cevap
Nasıl ayrıldığına bağlı. Elizabeth in soyundan değilim. Beni üzen üzülsün banane
Severiz öyle şeyleri
Karşı taraf hak etmiştir xccxx
Saygıdan yoksundur, kendini öyle tanıtırda boş
Gerçek yüzünü gördüm şükür kurtuldum diyorum
Ayrılırken kötü olduysam o istemiştir. Durup dururken kimse kötü olmuyor
Kimse istemez bunu. Ben git camdan atla desem atlayacak mısın. Ayrıldığım insana bile laf söyletmem ben , laf söylemeyi geç
Hiç bir şeyi tek taraflı düşünme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar