Ayrılırken acısından paramparça olduğu hâlde psikopata bağlamadan güzel ayrılabilen insan olmak ta o insana denk gelmek de zordur genellikle çirkinleşilir ama insan nasıl ayrılırsa ayrılsın mutlaka bir acı hisseder çünkü o ölüm acısından bir parçadır..
Kendi iletişimsiz kaldığı halde yaşadıklarımızı herkesin içinde sözlü şekilde ifşa edecek.. anneme kadar hakaretler edecek bir seviyeye inmişti.. hiçbir zaman affedemedim.. bir insan bunu nasıl ve neden yapar.. buna hiçbir zaman bir cevap bulamadım. namertligin.. insan olmanın en aşağı seviyesi.. bir erkegi en iyi sinirlendiğinde tanırsın.. bunu boşuna söylememişler..
Mutlu anlarda sevgi göstermek çok kolaydır. Ama insan kendi istemediği, mutsuz ya da sinirli olduğu anlarda bile saygılı ve asil davranıyorsa gerçekten iyi biridir ve seviyordur. Ayrılıkta çirkinleşen insan kesinlikle kararın doğru olduğunu gösterir
Bence olabilir.. ama duruma göre değişir. sevdiğim kadın beni aldattıysa ben hiç bir şekilde çirkinleşmeden duramam.. gerekirse ifşa ederim gerekirse hakaret ederim gerekirse de engellerim kötü davranırım.
Çok komiktir eski sevgilim kız bana küfret vs tarzında şeyler söylediğinde onun yüzüne karşı asla öyle çirkinleşmedim ve bu durum onun daha çok sinirini bozdu.. Nasıl ya filan oldu.. Değmiyor ya gerçekten o an belki reaksiyon oluyor rahatlıyor ama sonrası pişmanlık.
Bunu söylemek için biraz acımasız olmak gerekiyor.
Bunun en büyük sebebi ortada bir kaybın olması. Öyle veya böyle sevgi ile inşaa edilen bir birlikteliğin bitişi her iki taraf içinde kayıp demek.
Bu kaybı biri agresif yürütür diğeri ise sakin kalarak yürütebilir. Seninle birlikte olanın ismini daha sonra dibe çekmeye çalışmak, insanın kendine yaptığı bir saygısızlık.
Başta doğru sonda yanlış demek, anlamaktan yoksun olmak demek.
Bunun çeşit çeşit tipleri var mesela. Ayrılırken psikopat olan bir yana, duyguları harap olmuş, sürekli kötülük yapılmış birisini ayrı tutarım. Bir çift söz söylemek hakkı olmalı bence.
Olması gereken doğru bir ayrılık gerçekleşmiştir. O kişi, karaktersizin biri olduğu için gerek ayrılık gerekse başka bir konuda zaten seni üzecek potansiyelde biri olduğu anlaşılmış.