iyi aksamlar, ❤️ Ben öfkeli biri degilim , ama bazen sinirimi hoplatıyorlar, sonra da pişman oluyorum 😒

iyi aksamlar, ❤️ Ben öfkeli biri degilim , ama bazen sinirimi hoplatıyorlar, sonra da pişman oluyorum 😒

Hayır ben haksızlıklar karşısında asla sakin kalamıyorum.. mutlaka sesimi çıkartırım.. çünkü bu hayatta gelemediğim iki şey var bir hakkımın yenmesi iki de sevdiklerimin zarar görmesine dayanamıyorum ben hiç bir şekilde
Sonra sana çamur atıyorlar 😉
Allah belalarını versin onların 😂 @fesfs
Vermiyorda sjsj
sdfsd inşallah yakındır
Haksızlık karşısında hakkınızı aramak güzel bir duygudur özellikle size karşı kişiliğinize karşı bir haksızlık yapılıyorsa bunu çok güzel bir şekilde aramalısınız yani iftira atılıyorsa hakkınızı yeniyorsa birileri arkanızdan dedikodunuzu yapıyorsa arayabilirsiniz ama kişisel olarak sizin kendi meseleniz var yani ben burada genelde şunu görüyorum bir kişi biriyle kavga ediyor diğer kişi onu savunmak için tüm kişileri cephe alıyor ben size şunu söyleyeyim 2014 yılından beri burayı kullanırım birçok insan tanıdım yeri geldiğinde birçok insanı savundum arkasında durdum Ama gördüm ki değmez burada kafanıza sardığı insanlarda sohbet edeceksiniz sorunuzu sorun evleneceksiniz cevabınızı yazacaksınız ondan sonra yolunuza bakacaksınız orada kimseyi savunmayacaksınız burada ne dedikoduları biter ne meseleler biter siz o kadar savunursunuz hakkınızı arayın derken site kuralları gereği bazı şeyleri yanlış yaptığınızda olan hesabınıza olur üstelik kiminle meselesi varsa kendisi çözmesi gerekir her zaman bunu söylerim kimsenin arkasında da durmayın sadece kendi hakkınızı arayın..
Haksızlık karşısında sesiz sakin asla kalamam, kasırgalar benim yanımda zayıf kalır. Pişmanlık duymam çünkü ortada bir haksızlık var ve benim verdiğim tepkiyi haksızlık yapan hak etmiştir.
Teşekkürler
Haksızlık karşısında niye sakin kalalım sakin kalmak enayilik olur ortalığın anasını belliyceksin.
boş ver demek ki iyi kuyruk acısı bırakmışsın pişman olma.
Cevap
31Cevap
Ben pişman olmuyorum valla, haksızlık karşısında da asla susmam.
Hayır başaramiyorum insanı çığrından çıkarıp sonra da sen sinirlisin diyorlar
Ben öfkeliyim tek bir duman ile alev alırım 😃
Sinirime hâkim olamıyorum maalesef
Haksızlığa maruz kalan, sabreden ve âh edip bekleyen ben oluyorum.
haksızlık karşısında bende susamam
ama bazı insanlar anlayışsızdır
anlayışsız bir insandan hak beklemek anlayış beklemektense susmayı tercih ederim
çünkü eğer susmazsam işler daha da karışacaktır
haklıyken haksız duruma bile düşebilir insan bu durumda
ne demişler
deliye dolanma çalıyı dolan
sinirleniyorum haksızlığa hiç gelemem
sinirlenmekte bana gelmiyor
yine bir baş ağrısı geliyor sonra..
Kalıyorum ve kalmak gerekiyor. Ama hakkımıda yerde bırakmıyorum tabiki bunu yaparken.
İçinden bir ejderya var senin tehlikelisin 😀
Asla sakın kalamıyorum sinirleniyorum öfkeleniyorum bir söz var haksızlık karsisinda susan dilsiz şeytandır
Haksızlık kararında susmam sakinde kalamam yani hakkımı savunurum beni çıldırtanın aklını alırım yani ne yani bu enerjimi sömüren insanlara karşı tepkim bu şekilde
Tabii ya, al beni saatlerce dayanayım senin haksızlığına (!)
https://youtube. com/shorts/94hyA9hNMl8? si=OpgfcTBNzdmnmrN1
Sakın kalmayi başaran kazaniyor derler. Pratikte her zaman mümkün olamıyor. Çünkü salağa yatan çok var.
Haksızlığa susmam. Bir gün benim başıma gelirse de susulmasını istemem
Ben öfkeli biriyim çok sakin duramam patlar giderim
Sakin kalamıyorum tam tersine tepkim ve cadıliğım devreye giriyor
Haksızlık karşısında susmadığım için her zaman kötü ilan edildim.
haksızlığa gelemem sakin kalacağımı da düşünmüyorum
Başarmak için çabalamam genelde. Her zaman haklıdan yanayım
İnsanların tavirlarini görmezden gelirim ama zulümle hak yiyen olursa asla olmaz..
Konuya göre değişir saçma konularsa çenemi yormuyorum
Maalesef sakin kalıyorum yapacak bir şey yok kanunlar ortada
Hakkımı arıyorum ama sakince. Haklıyken haksız duruma düşecek bişey yapmamak lazım
Eskiden her şeye karışırdım ama yaşadıklarım beni çok sakin ve soğuk biri haline getirdi
Öncesinde iyice bir ölçüp tartmak lazım.. daha sonra gerekirse tokatlar geçeriz.
Ben fevriyim ama ne hikmetse ben fevrileşince haksız oluyorum hiç sekmez
Kalamam, sakin kalmak için de çaba sarf etmem.. görmezden geldiğimiz için toplum “bu halde” zaten
Başaramıyorum zaten başıma da ne geliyorsa bundan geliyor ama ilk defa yapılan bir haksızlığa susmak zorunda kaldım o da çok canımı yakıyor.
Normalde de sakin olamayan ben, haksızlık karşısında hiç kalamam..
Yok ya. Ben delirme modunu açıyorum.
Bir yere kada kalabiliyorum sonrasına benim de tahammülüm kalmıyor
Ne yapalım dilsiz şeytan mı olalım?
haksızlık karşısında tabii ki de sessiz kalamam ama eden bulur felsefesiyle yaşadığım için pek dert etmiyorum
Deliye dönüyom valla xcccx
artık kalacağım. olgunluk bunu gerektiriyor çünkü...
Yok asla sakin kalamam
Ben kalamam o bana göre değil
Tehdit bile edilsem susmam
Kalmam ben haksız olsam da sessiz kalmam zaten
Sabır derecesi var aşmasın
Hayır haksızlığa tahammül edemiyorum
Böyle konularda dilimi tutamam 😅
Maalesef guzumm deli oluyorum
Evet uzmanlık alanlarımdan hzjxjsj
hele bide hakliysam
Hayır sakin kalamıyorum
Asla 💫
Yapılan haksızlığa gelemiyorum ki gördün
Asla asla asla
Hayır
Asla
Ben basaramiyieum hemen parliyom
Çok zor
Bazen
Hayr
Kalamam asla
Mümkün değil..
Kalamıyorum
Hağır
Artık başaramıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?