Hayatımda hiç güzel bir gelişme olmuyor niye böyle sizce?

İyi bir işim yok zaten 4 aydır işsizim ne mutlu olacağım bir aşk hayatım var ailem zaten beni kanser ediyor millete bakıyorum herkesin hayatında hep güzel bir gelişme var memur oluyor iyi bir şirkette işe başlıyor yeni araba alıyor yurtdışına taşınıyor nişanlanıyor evleniyor güzel güzel üniversiteler kazanıyor bana çalış sende yap demeyin yaptım olmuyor KPSS önlisansdan 88 puan aldım hiçbir başvurum kurada çıkmadı şirketler başvuruma geri dönüş yapmıyor canım sıkılınca gidip dertleşeceğim bana teselli verecek bir sevgilim bile yok artık iyice bunaldım üstümde büyü olduğundan şüphe ediyorum o derece kafayı sıyırdım artık
Hayatımda hiç güzel bir gelişme olmuyor niye böyle sizce?
Cevapla