Neden artık hayatımda iyi olaylar olmuyor?

Son 2-3 yılda git gide daha kötü olaylar yaşadım. Ben her defasında iyi şeyler olacağına dair ufak bir umut beslediğim zaman, daha kötü şeyler geldi başıma. Sağlık sorunlarım bunlara dahil. Her seferinde daha çok dibe battığımı hissettim ve hissediyorum.

Ben ne zaman güzel şeyler yaşayacağım? Neden iyi şeyler yaşamıyorum? neden yalnızım?
Neden artık hayatımda iyi olaylar olmuyor?
Cevapla