Herkes hayatta illa kaybeder di mi zorlu dönem yaşar di mi?

çünkü ben kaybettim ve zorlu dönem yaşadım. bir insan kaybı değil. en kıymetli şeylerimi. üstüne öyle bir kaybettim ki açıklayamıyorum da sürekli depresyona sebep oldu o derecd bı kayıp
Herkes hayatta illa kaybeder di mi zorlu dönem yaşar di mi?
Cevapla