yani sık sık hayal kurup bir de onu gerçek gibi dklarca düşünür müsünüz ? canlandırarak filan oturduğunuz yerden sanki yaşıyor gibi o anı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Benim sürekli kurduğum bir hayalim var. Olağanüstü güçlere sahibim ben ve bir çok kişi. Bu güçler şu anda biz de olan ama çok fazlalaşmış güçler. Bu hayalim de 3. Dünya savaşı çıkıyor. Kazanıyoruz tabi. Doğu tekrar yükseliyor. Dünyanın hakimi gibi oluyorum. Dünyaya barış getiriyoruz falan. Savaş 2004-2008 yılları arasın da olmuştu. Aşama aşama düşünüyorum. Bu hayalim de şu anda her şey sonlanıp barış gelse de aynı hayalin paralel senaryoları var o hayaller de savaş sonun da ya da sonların da yapay zekalı makineler uzaydan saldırıyor. Dünyada zombi salgını oluyor falan. Bunlar dışın da kitap, film, kısa film senaryo ya da konuları hayal ederim.
04 Yorumla
Soran+1 yılmaşallah bu kaptırmamış halinse :D ama hayallerin sıradışı :D zombi salgını mı Allah kourusn yaa :D
Soran+1 yılbenim bu kadar büyük değil anlık saçma şeyler :D
En İyi Cevaplar
İnsanoğlu hayal kurmadan yaşayamaz ki bazen kişilerin hayatlarını dahi değiştirdiği olmuştur.
Önemli olan onları gerçekleştirebilmektir, canlandırabilmek başarabilmek işte o vakit bu hayalden çıkıp bir hedefe doğru yönelir.
Hayal etmek güzeldir eyleme geçirmek dahada güzel, ayrıca hayal gücün ne kadar gelişirse bakış açında bazen gelişebiliyor yaratıcılık anlamında.
Neyse öyle yani uzun uzun bende dalarım :]]10 Yorumla
+1 yılLisedeyken birisini seviyordum. Okula gidip gelirken hep onla hayal kurardim ve o yol hemen biterdi :))) Sonra baktim olacak gibi degil ben birisine baglanip aci cekecek hatun degilim. Her gun baskasinin hayalini kurdum taaaa ki asik olana kadar. Saka be saka. Kimseye gercekten asik olmadim. ben :)))
19 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D umarım olursun ya da olma boşver.. ayrılınca insnaın içi yanıyor :(
- +1 yıl
Bana mi anlatiyosun :)) Benim icin acimiyor artik ya alistim artk zevk almaya basladim bir sure sonra ayriliklarda ajdnxnsjd
Soran+1 yılyok be :D alıştım sanılsa da alışılmaz ki :/ gerçi şu an bende acı çekmiyorum o dabaşka bişey :D düşünmediğim sürece onu sorun yok :D unuttum bile haha :D
- +1 yıl
Ben kimi unutacagimi bile hatırlamıyorum :)) Fazla hayal kurmak iyi değil ya ben uc senedir hayal kurmuyorum
Soran+1 yıl3 sene mi maşşallah :D o kadar mı ayrılık yaşadın yaa :D bence bir süre ilişkiden uzakdur en iyiisi bu :)
- +1 yıl
Dur dur sakin uc senelik ayrilik falan yasamadim. Uc sene once hayalperesttim. Sonra hiçbir hayalim gerçekleşmedi ben de artk kurmayi biraktim
Soran+1 yılanladım canım ben :D 3 yıl hayal kurmamak ama çok büyük bişey ondan maşallah dedim :D
- +1 yıl
Kurduğumu da gerceklestirdim çünkü basit hayal kuruyom artk :))
Soran+1 yıle o zaman iyi :)
Aşırı hayalperestim. Hayal kurmadığım saat yok diyebilirim. Resmen kendime bir dünya kurdum onun içinde yaşıyorum. Bence güzel bişey ya. Olmayan ve olmasını istediğin şeyleri hayal kurarak gerçekleştirip içinde yaşıyosun. En azından mutlu ediyo :)
03 Yorumla
Soran+1 yılama işte gerçek hayata döndüğünde hepsi yokolup gidiyor bence fazlası zarar azalt ben azalttım :)
Soran+1 yılyok bence gerçek hayatta hayal kurduğum zamanı harcamalıyım ki hayallerde mutlu olduğum gibi gerçek hayatta da olabilieyim :) hayalim gerçek olsun hiç bitmsin :)
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
26Cevap
+1 yılEvet. hayalperest tam yeridir. hatta hayali cift kisilik le gorurum. yani hayalimdeki kisiningozunden birebir kendimi o an naptiysam birebir. kfyi yedigimi dusunebilirsin. cunku yazarken bile gozlerim cesme cesme.
09 Yorumla
Soran+1 yılyaa bende öyle olurdum bir ara ama artık bıraktım tek bende oluyor sanıyordum :D
- +1 yıl
:) beninki asiri derecede ileri ama.
Soran+1 yılbence biraz engel ol :D benimde öyleydi sonra sıkıldım dedim boş boş zamanım gidiyor :D sonuçta hayal bitince aynı yaşamıma geri dönüyorum :D hayalimde istediğim mesleğim var istediğim herşeyi yapıyorum mesela hayalim bitince ekmek almaya gidiyorum ne anladım bundan :D
- +1 yıl
Meslek vs olsa iyi :) cok derin mevzu
Soran+1 yılçoook :D sen en hayal kuruyon :D?
- +1 yıl
Ben de sakli kalsin o :) .
Soran+1 yıliyi pekş :D
- +1 yıl
:) Tesekkur ederim anlayisin icin.
Soran+1 yılne demek :)
+1 yılben , bazen kurduğum hayelleri gerçek sanıp kurguladığım şeyler gerçekden varmışçasına hareket ediyorum , durum bukadar vahim bende...
04 Yorumla
Soran+1 yılbende de bazen oluyo :D
- +1 yıl
yalnız değilmişim. d
Soran+1 yılasıl ben yanlız değilmişim :D baksana çoğu kişide var şaşırdım :D
hemde nasıl bide öyle düşünürken yüzün gülüyo filan sonra görenler sana gülüyo A:Sd:ASd:d
014 Yorumla
Soran+1 yılevet yaa :D bir kere hayalimde de sinirlenmişim bir bağırdım ablam dedi manyak mısın odada tek başına kimse bağırıyon :D mala bağladım :(
- +1 yıl
bu biraz farklı ama seninkine benziyor, biz bir ara çanakkele gezisine gitmistik çanakkele dur yolcu yazıları filan gözükmeye basladı o sıra bende kulaklık takılı mars filan dinliyodum. gaza gelmisim otobüste bagıra bagıra söylemısım kaptırmısım kendimi herkez gülüyodu ne oldu diyom ne gülüyonuz bagırdın diyolar bagırdım mı diyom valla bilmiyom diyom :D farkında bile değilim AS:d:dd
Soran+1 yılhahahah :D :D bir kere de arkadaşımın arkadaşına şöyle bişey olmuş :D sen farkında değilim bağırdığımın deyince aklıma geldi :D tuvaleti gelmiş içinden düşünüyormuş işte tuvaletim mi geldi diye ama meğersem dışından diyormuş o sanıyo içimden diyorum :D arkadaşım demiş ee tuvalete git o zaman :D demiş sen içimi nasıl biliyorsun içimi duyabiliyor musun :D :D :D valla söylediğiniz şeyin nasıl farkında varmıyorsunuz garip :D :D
Soran+1 yıl:D :D bana hiç olmadı olmaz umarım çünkü ne diyeceğim belli olmaz benim :d
Soran+1 yılyok küfür etmem sevmem yaa yakışmıyo bence kızlara küfür :) ama ne bileyim saçma bişey derim filan :D kafam dağınıkken :D
Soran+1 yılevet aynen :) kızların yanında küfür edenler çok itici ve kaba.. saygısızca :/
Soran+1 yılayy geç onları yaaa :/ onlar kız kategorisine girmemeli :/ küfürü erkek gibi davranmayı bişey sanıyorlar :/
Soran+1 yılyok yom var da işte azalıyo git gide :D yoksa şu anlık çok var :D yani arkadaşlarım benim gibi mesela :) arkadaş seçimi çok önemli zaten. o kızları da arkadaşları etkiliyo hep :(
+1 yılben arasıra gerçek dünya ya geliyom zaten hayal dünyamda çok mutlıyum. orayı ben yönetiyorum belki ondandır :)
00 YorumlaHayallerin yoksa sende yoksun bol bol kurulmalı peşinden gidilmeli olmuyosa denedim denmeli ve devam edilmeli...
00 YorumlaGenelde hayalleri ben tıkış tıkış İstanbul halk otobüslerinde giderken kuruyorum sonra inecegim durak anons edilince o tepemdeki meşhur hayal bulutu dagılıyor fercek dünyaya dönüyorum..
03 Yorumla
Soran+1 yıltabii sıkılınca insan hayal çözüm oluyor :D
Soran+1 yılaynen haklsın :D ancak hayallerdeistediğimiz gibi oluyor herşey :)
Uyumam uzun sürüyor bende internetim bağlanınca yapacaklarımın hayalini kuruyorum. Asosyal olarak iki buçuk aydır internetsizim çok zor durumdayım :(
010 Yorumla
Soran+1 yılayyy yazık yaa :D zor valla insan alışınca rüyalarına dahi girer internet :D
Soran+1 yılbir an önce internetine kavuşman dileğiyle ama şu an internet yoksa neyle giriyon arkadaşım :D :D
Soran+1 yıl8 yıllık asosyalsin :D neden bir çık sosyalleş :) kaç yaşındasın ki?
Soran+1 yılciiddi mi bu? şimdi 72 yaşında bir amca bu sitede takılıyor öyle mi :D peki niye yaşına 18-24 rası yaptın amca D:
Soran+1 yılben de nasıl böyl güzel azıyorsun diyecektim ama sonra dedim 6 yıldrı internetle uğraştıysa benden iyi yazar o dede yaa :D :D dede demedim ki alınır onlar o yaşta :D genç hissederler kendilerini :D ama neden ki çok dinç yaşlılar da var senden benden iyi :D
Soran+1 yıltamam sağol :D iyi geceler iyi uykular :)
+1 yılo çok başka bir boyut insan kendini fena havaya sokuyo ama gerçeğe geri döndüğünde dumur oluyosn sonuç olarak yinede güzel
031 Yorumla
Soran+1 yılaynen yaa gerçeğe döndüğümde kötü oluyoçhayal ederken herşey yolunda bikaç dk hayal yetmiyo insana yaa hayallerimi gerçekleştirmek isterdim :(
- +1 yıl
kim istemez ki yaa, herşey yolunda falan ama adı üstünde hayal yani :/
Soran+1 yılevet :( ve ssende farkında vardın mı hiç hayal kurduğun gibi olmuyo olaylar :D hep tersi oluyo..
- +1 yıl
yani sonuçta olduğunun tam tersini hayal ediyosn her seferinde, bu yüzden hayal kurmak çekici ve bir o kadar sonu hüsran
Soran+1 yılkurmuyorum bu yüzden artık :D bazen arada oluyo :D
- +1 yıl
en çok neyin hayalini kuruyosn bakim sen :D
Soran+1 yılgenellikle mesleğime başladığım anı :D neler yapabilirim vs :D hatta kaptırıyorum kendimi kavga ediyorum :D :D ama artık kurmuyorum saçma geliyo :/ meslek olayına iyice kafayı takmışım :D
- +1 yıl
şimdi meslek falan deme yani :D inanabilitem çok düşük meslek olayına :D daha gerçekci ve doğal kurduğun bir hayalini söyle gitsin :D
Soran+1 yılgenellikle valla meslek :D çok kafaya takıyorum çünkü :D sonra bir de ayrıldığım insanla kurduğum hayallerim var.. mesleğim olduktan sonra onunla karşılaşınca burnunu sürtmek istiyorum :D :D ileride pişman olacak biliyorum ve hayalimde ona nasıl acı çektiririm diye hayal kuruyorum :D :D nasıl çok doğal dimi :D sen ne kuruyon peki?
- +1 yıl
mesleğini merak etmedim değil şimdi :) ben mi bilmem benimkisi daha çok yasaklı seyler ne yasaksa bana onun hayalini kurarım falan yani :D
Soran+1 yılyaa meslek değişiyo yaa :D bazen psikolog bazen savcı bazen başka bişey mesleğe karar veremedim :D :D
- +1 yıl
savcı karizmatik ama erkeklerin korkusu olacak bir meslek, psikologla hayat geçmez de şimdi herşeyde bir bilmişlik bir bilinçaltı yoklama durumları falan :D
Soran+1 yılvalla psikolog olmka istiyorum aslında bakarsan ama puanları yüksek :D sence sıkıcı mı psikolog bir eş :D ne güzel dertlere çözüm bulur :D daha ne olsun
- +1 yıl
sıkıcı gibi ya o ne öyle bişi söyleyeceksin, hayır hayatım bu sen değilsin konuşan egon. Bamya sevmiyorum, çocukluğuna inmemiz lazım aşkım :D:D:D
Soran+1 yılhahahaha :D :D ne güzel bence yaa :D eğlenceli :D yaa evde onları yapmaz canım konusurlar bu meseleyi :) evde iş olmazz ;) :D
- +1 yıl
hayatım yarın kliniğe gel evde iş olmaz hemde biraz tırtıklamalıyım cebini ne de olsa iş başka aşk başka gibi mi :) bilmem eğlenceli olabilir tabii ama bu sana bağlı :D
Soran+1 yılyaa şahsen ben öyle pek yapacağımı düşünmüyorum ama belli olmaz valla yaparım gibime geldi sen bu örnekleri verince :D ama ister istemez :D :D
- +1 yıl
sana bişi itiraf ediyiim mi ne psikolog olmakla ne de savcı olmakla o puşt ex sevgilinin burnunu sürtemezsin söyliyim net :D
Soran+1 yılyok be :D onun için mi istiyorum sanıyorsun :D ilk kendim için :) meselğim olmalı gerçekten :) ve bana birgün karşına çıkacam der hep. çıkınca da burnunu sürtecem affetmeyerek işte :D meslekle pek alakası yok ama mesleğim olursa ayaklarımın üzerinde durablilrim anlatmak istediğim bu :) yoksa o umrumda değil bana ne :D ben kendimden sorumluyum :D
- +1 yıl
Bence sen ticaret yap valla girişken birine benziyosn psikologluk falan fazla hayalperestce :)
Soran+1 yılyaa kahrolsun bu eğitim sistemi :D puana göre işte :D ve aslında atanması falan filan iş oalnağı var diye işte en sıkıcı vve iyi mesleeklere bakıyorum :D yapılacak bişey yok önemli olan atanmak bu devirde :( 20 yaşındayım daha ne kadar evde bekleyecem işsiz :(
- +1 yıl
Ooo sen baştan kaybettin ne bu umutsuzluk meslek sahibi olmanın amacı ne para kazanmak en çok parayı kazanacağın işte olabilirsin ileride bak ben üni mezunuyum ama getirisi çok fazla diye taksicilik yapıyorum ve bununla gocunmuyorum :) bence ümitsizliğe kapılma :D
Soran+1 yılbilmiyorum :( fazla umutszm bu melek konusunda yaa :(
- +1 yıl
valla bilinmicek bişi yok hayat bu olmaz olmaz diye biişi yok yaşın 20 sanki 40 yaşında gibi konuşuyosun yahu :D inşallah istediğin gibi bir atama olur mutlu olacağın :D
Soran+1 yılayy amin inşşallah o zaman rahatlayacam işte :) umarım herkesin de olur
- +1 yıl
inşallah hadi bakalım :D rahat rahat rahatlaa o zaman. hee bu arada Gökhan ben bence tanışmalıyız :D
Soran+1 yılben de deniz :D memnun oldum :)
- +1 yıl
ooo bende küçük hanım :D İsminiz fevkalade güzelmiş :D uyumayı düşünmüyomsuun sen :D
Soran+1 yılteşkkür ederim :D şimdi uuyacam ya sen? :)
- +1 yıl
valla bende, sohbetin güzeldi gizli olmasan ekleyip sohbet etmek isterdim ileride ama napıcan işte gizlisin yani :D iyi uykular sana deniz tatlı rüyalar :D
Soran+1 yıl:D :D sana da talı rüyalar :)
Evet yaparım. Bazen nedense kendimi biraz garip hissederim ama hoşuma gidiyor :D
00 Yorumla
+1 yılSanal yaparken kurarım ve karşımdaki ile paylaşırım..
00 YorumlaEskiden hayallerim güzeldi saniyesinde kurar yaşardım şimdi geriye dönüp bakınca 25 seneyi hatırlayamıyor insan (: Ama bence sen dejavu oluyor olma :D
01 Yorumla
Soran+1 yılbilmem dejavu yaşıyor gibi oluyorum bazı anlarda evt: :D
Alice in wonderland :D Hayalsiz yaşanmaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılöyle :D
Bu bir sizofrenliktir tedavi gormek gerekir :D
05 Yorumla
Soran+1 yılhayal kuruyoruz sadece :D 5 dk filan sonra geçiyo :D o da mesela ilerde şu işim olsa ilk gün ne yaparım diye başlıyorum hayale devam ediyo ;:D ama artık kurmuyorum çünkü faarkettim ki ne hayal kursam tersi oluyo :(
Soran+1 yılherkeste biraz var bence manyalık :D :D
Soran+1 yıl:))
hayal kurmak iyidir hayalperest olmak değil ;)
00 Yorumlahayalsiz hayat olmaz
#ask201600 YorumlaÇoğu kez yaşamışımdır bunu.
00 Yorumlafilm yerine bunu tercih ediyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılo kadar fazla yani :D
Soran+1 yılöküz mü? :D erkekler öküzdür cicim kızlar değil :D
Soran+1 yılkadın mı ne yani kadınlar öküz mü? hahahah.. tabi tabii
+1 yılben çok kurar ve bizzat kapılırdım
00 Yorumla
+1 yılokeye dördünci arıyoruz gelırmsn bagyan.)) ?
07 Yorumla
Soran+1 yıloynamayı bilmiyorum malesef :/
- +1 yıl
tamam görşürz bayan bılmukabele.))
Soran+1 yılgörüşürüz :D
- +1 yıl
gel istersen.)
Soran+1 yılyok böyle iyiym sağol
- +1 yıl
o zmn iyi gecelr.)
Soran+1 yıliyi geceleer :)
Oturup düşünmekle kalmam canlandırırımda
06 Yorumla
Soran+1 yıl:D ben de ama yani 2-3 dk :)
Soran+1 yılaynen evet :) ama sürekli düşün düşün işim bu :(
Soran+1 yılasosyal takılıyorum ben :D
yükselen ve ay balık olunca bu durum kaçınılmaz
00 Yorumla
+1 yılÇok fazla hayal kurarım
00 Yorumla
+1 yılhayal gücüm ve tasvir kabiliyetim iidir
00 Yorumla
+1 yılevet çok sık oluyor ama sonu iyi olmuyor :((((
00 Yorumla
+1 yılhayal kurmayacaksın fazla..
00 YorumlaBen cok hayal kurarim mustecen hayeller kurarim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılOhooo hemde nasıl
00 Yorumla Evet malesef
03 Yorumla
Soran+1 yılyaa hrkeste mi oluyo yaa tek ende sanırdım :D
Soran+1 yılhahahah :D :D
+1 yılolur arada
00 Yorumla
+1 yılçok yok bence
00 Yorumla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar