Güncellemeler
1 yıl
Seni yaşadıkların mi daha çok üzüyor yoksa yaşamadıklarin mi?

Hangi keşkeleri düşünüp içten içe modunuz düşüyor?
Seni bu hayatta yasadiklarin mi üzdü yoksa yaşamadıkların mı?
Aynı anda hem yaşadıklarıma hem yaşayamadıklarıma üzülmekten helak oluyorum bu günlerde. Her bir nefeste ateş çekiyorum sanki ciğerlerime. Kavruluyor sanki tenim ama ateşinden üşüyorum tir tir titremeler geliyor düşündükçe.
Cevap
1Cevap
Yaşayamadıklarım sadece
Yaşayamadıklarıma daha çok
Yaşayamadıklarımız...
Yaşamadıklarıma elbette.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?