Hayatımdan çıkan kişilerin pişmanlığını yaşamıyorum çıkması gerekiyormuş ki çıktılar böylesi benim için de çıkan kişiler içinde en iyisi olduğunu düşünüyorum Kimse için illa hayatımda olması gerekiyor diye bir şey söyleyemem hayatımdan çıkardığım kişilerin büyük bir nedeni olduğu için çıkması gerekiyordu Ufak tefek sebepler için hayatımdan çıkarmam
Pişmanlık duyduğum tek bir kişi vardı, fevri davranarak ani bir öfkeyle hayatımdan çıkardığım için pişmandım. O kişiyi de özlüyordum ama yazmak istemiyordum. Neyseki kendisi yazdı ve şu an görüşüyoruz. Başka da kimse yok zaten.
27 senedir pişmanım ve ölene kadar kalbimde yaşayacak o bazı sebeplerden istemeyerek ayrıldım istemeden ama bunu ona hiç bir zaman açıklayamadım ve kimi rüyalarımda onunla mutlu kimi rüyalarımda mutsuz oluyorum, ama en acısı tekrar edenler gel ne olur gel mutlu mu mutsuz mu bilmiyorum ama pek mutlu olduğunu zannetmiyorum uzaktan gördüğüm kadarı ile
Giden gitmiştir onlarda hayatımın birer duraklarıydı ve otobüs kalkalı çok oluyor, hayat da dönüp arkaya bakmak için oldukça kısa, pişman olmaya zaman yok, olmanın yararı yok.
Bana kattıkları bir şeyler varsa sağ olsunlar onun dışında biraz da duygusuzluğumun verdiği nimetle, hayır pişman olmuyorum :D