
Evet
Hayır
Adamına göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır ben hiç üzülmem hayatımdan çıkarttıysam zaten öyle uygun görmüşümdür yani benim için yanlış kişidir ya da gereksiz bir kişidir bu yüzden de üzüleceğimi sanmıyorum tam tersi hayatımdan çıkanlar için sevinirim sadece.
Hayatımdan çıkartmışsam haklı bir sebep vermiştir.
Onum içinde üzülmem.
Kolay, kolay insandan vazgeçmem hatadır yapılır.
Ama büyük ve tekrarlayan hatalar oluyorsa o artık istek dahilinde oluyor karakteri öyle demektir.
Çıkarırım ve geri dönme ihtimalini düşündüren hiç bisey yapmam.
Sanki hiç olmamış gibi davranırım.
Cevap
13Cevap
Adamına göre değişir bu. Çıktığı için mutlu edeni bile var.
Hayatımdan çıkarttıysam üzülmem..😉
Adamın göre değişir ama genel olarak fazla üzülmem. Biraz bi kırıklık olur vay be derim geçer.
ben çıkarmışsam üzülmem. ama ben hatalıysam ve şutlanmışsam çok üzülürüm
Hayır çıkarmışsım ne diye üzülmeyim demek gerekmez biriymiş
Üzülüyorum kayıplarımı sayıp içinden aşkları ayıklayıp geriye hiç bir şey kalmadığını görüyorum...
Aslaaa bana zarari olmayani zaten cikarmam cikardiysam agir davranislari vardir bana karsi bende silerim omrumun sonuna kadar geri donussuz..
Son şık iyi olmuş 😸 adamına göre 👌🏻
Tabii ben yazdım hgajjahg 🐸
😸😸
Hiç pişman değilim hepside boktan insanlardı
Kişiye göre değişiyor bu.
Giden gitmiştir ne diyor ingilizler bye bye
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir.
Ben çıkardıysam üzülmem
Üzülmem gitmek için yerini hazırlamıştır
Adamına göre degisir
Karşı tarafa değil kendi nallığıma üzülüyorum
1,5 yıl oldu üzülüyorum
attigin cöp icin uzulurmusun?
şu an pişman değilim asla.
Hayir
Ben üzülürüm
Üzülmem
Yok.
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?