Bu gün bir arkadaşım anlattı, tartışma sonrası haklı olsa bile biriyle iletişimi kestiği zaman üzülüyormuş. Gram üzülmem çatır çutur silerim
Buraya da bebeğimi bırakayım dinleyin
Bu gün bir arkadaşım anlattı, tartışma sonrası haklı olsa bile biriyle iletişimi kestiği zaman üzülüyormuş. Gram üzülmem çatır çutur silerim
Buraya da bebeğimi bırakayım dinleyin
Evet üzülüyorum ne olurduda düzgün dursaydiniz da ben sizi sevip, saymaya devam etseydim.
Aklima geldikce özlüyorum, üzülüyorum ne geçti eline şimdi beni bu denli üzdün, kırdın, uzun uzun boşluğu izlettin
Mutlu olsunlar.
Önceden çok çok üzülürdüm, haklı olsam dahi alttan alırdım kaybetmekten korkardım. Kendimi feda edebilirdim asssla hayır diyemezdim.
Büyük ihtimalle verdiğim değerin karşılığı görmediğim için çıkarmışomdır ve ufak da olsa bir emek vermişimdir o yüzden tabi ki üzülürüm amaa çok fazla düşünmem üstüne.
Haketmeseydi çıkarılmazdı öyle kolay insan çıkaran biri değilim ama sabır taytımı gerisi düşünülmüyor sabırda uyarılara rağmen taşıyorsa daha tamamdır her şey
Cevap
7Cevap
Hayatımdan çıkarıyorsam zaten yaptığı yanlışlar vardır. Haklı sebeplerle insan silerim ve arkama bakmam.
Hak ettikleri için çıkarmışımdır. O yüzden asla üzülmem.
Hayatımdan çıkaracağım hale getiren olaylar silsilesi üzer beni.
Sonrası hiç üzmez.
Hayatımdan çıkardığımda üzüleceğim insanı hayatımdan çıkartmam ki.
Hayır hayatimdan çıkarmak için geç kaldığıma üzülürüm ancak
Hayır aksine çok mutlu oluyorum herşeye rağmen
Çok sevdiğim birini hayatımdan çıkartırsam evet üzülürüm, onun dışında hayır
Üzülerek çıkarttım ama yapacak bişey yok. Şartlar böyleydi
gramm üzülmüyorummm🙏🏻🙏🏻
adamsın
Çok insan çıkarmadım bir iki kişi üzülmüyorum.
Gitmeyi haketmiştir göndermişizdir niye üzüleyim
Üzülürüm ama cok sürmez.
aklım çıkartmadıklarımda
Hayır üzülmem
Çok sevdigim biriyse evet üzülürüm
Yüzünün yarısını sakladı da ne oldu mk boşuna show. Tek bir kişiye üzüldüm onu da kendimden çok sevmiştim
Benim için farketmiyo hep görüyodum zaten
Sen fanisin o zaman. Ben dedim bunun tipini s2m daha da bakmadım kdmejs
Bazılarını özlüyorum
Üzülmedim.
Üzülmem.
Üzülmeyeceğim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?