Kişilik & Karakter Yaşadıklarına mı üzülüyorsun yaşamadıklarına mı? Kışkırtıcı_zevkler Takip Et Xper 6 Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu hayatta en çok yaşadıkların mi seni mutsuz etti yoksa yaşamadıklarin mi? Yaşadıklarına mı üzülüyorsun yaşamadıklarına mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yaşayamadıklarıma 0 0 Yorumla
Derindüşlerrr Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Hiçbirine üzülmüyorum çünkü yaşamak istedigim ne varsa yaşadım 1 5 Yorumla Kışkırtıcı_zevkler +1 yıl Bu genç yaşta en fazla neler yaşamış olabilirsin ki Yorumla Derindüşlerrr +1 yıl Ne demek istiyorsun Yorumla Kışkırtıcı_zevkler +1 yıl 20 yaşında neler yaşadın ki. Herşeyi yaşadım diyosun Yorumla Derindüşlerrr +1 yıl Yaşamak istedigim şeyleri dedim Yorumla Kışkırtıcı_zevkler +1 yıl Mesela neler yaşadın Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yasadiklarima 1 1 Yorumla Kışkırtıcı_zevkler +1 yıl Neler neler yaşadın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yaşayamadıklarıma
Hiçbirine üzülmüyorum çünkü yaşamak istedigim ne varsa yaşadım
Bu genç yaşta en fazla neler yaşamış olabilirsin ki
Ne demek istiyorsun
20 yaşında neler yaşadın ki. Herşeyi yaşadım diyosun
Yaşamak istedigim şeyleri dedim
Mesela neler yaşadın
Yasadiklarima
Neler neler yaşadın
Yaşayamadıklarım
yaşadıklarıma