Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🥳

Hayatınızda hiç birisine fazlasıyla değer verdiniz mi 🤔
Ben verdim @TeomanŞarkısı ablama o da bana tabi abla kardeş olduk 🤗🤗 bu arada takip edilenler sizi de seviyorum merak etmeyin eski takip edenlerden daha iyisiniz bence söyleyeyim 😂👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Verdim verdiğim gibi de geri aldım
Her daim veriyorum gadası
Cömert davranıp hak ettiğinden fazlasını verdiğim oldu. Neyse ki uzun sürmedi bunu anlamam ziyadesiyle geri aldım.
𝐄𝐯𝐞𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐝𝐢𝐦 𝐯𝐞 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢𝐦 𝐯𝐞𝐫𝐝𝐢𝐠̆𝐢𝐦 𝐝𝐞𝐠̆𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐚𝐥𝐭𝛊𝐧𝐝𝐚 𝐞𝐳𝐢𝐥𝐝𝐢𝐦
Ölüm sen bu kıza kardeş ayağına yürümüyorsan bende bişey bilmiyorum 😃 aferin kereta kovala tabi hakkındır 😃
Evet verdiğim değerin kıymetini bilmeyince vurdugum tekme çok iyi oldu
Saygı herkese verilir değer ise özel insanlara verilir. 🌟
Hayatımın kıyısından köşesinden giren herkese değer vermişimdir ve verdiğim değeri üzerlerinde iyi taşımışlardır..
Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder
https://youtu.be/IZjr8wtLk0Y?si=hedkbifIkpCvjMD0
Verdim ve kıymeti tabi ki bilinmedi
🥺🥺
Verdim özlüyorum şu sıra 😅
Acaba kim 😂
Açmayalım hiç konusunu🥺
Tamam 🥺
Hak etmeyene verdiğin değer soytarıyı kral eder
https://youtu.be/IZjr8wtLk0Y?si=hedkbifIkpCvjMD0
Adjsjdj
😂😂
Tanıdığım herkese fazlasıyla değer vermiştim
Evet, ne olduk? Yazık olduk.
O yüzden den bu halledeeyiz
Değmeyecek insanlara çok değer verdim.
maalesef verdim oda yok etti saolsun
Maalesef evet
Verdim ama o değerin karşılığını vermedi
Verdik hemde ooo en derinlere kadar...
Verdim evet
Artık öyle bir mallık yapmam
Yaptım öyle mallık
Evcil hayvanıma vermiştim
Verdim evet
Evet verdim
Vermedim
Evet verdim
Verdim elbetde
Olur öyle hatalar
Verdim aldattı
Vermedim
Evet verdim
Verdim.
Evet olmaz mı
Eşime verdim.
Verdim
Evet
Evet tabi
Evet, verdim.
keşke vermez olaydım
Evet verdim
maalesef verdim
Vermedim
Evt çoguna