Hayatınızda hiç birisine fazlasıyla değer verdiniz mi?

Hayatınızda hiç birisine fazlasıyla değer verdiniz mi?

Hayatınızda hiç birisine fazlasıyla değer verdiniz mi 🤔

#KişilikKarakter

Ben verdim @TeomanŞarkısı ablama o da bana tabi abla kardeş olduk 🤗🤗 bu arada takip edilenler sizi de seviyorum merak etmeyin eski takip edenlerden daha iyisiniz bence söyleyeyim 😂👍

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🥳
Hayatınızda hiç birisine fazlasıyla değer verdiniz mi?
Cevapla