ben sadece su bebislerle takilmak icin barinaga falan geliyorum o derece insanlardan kacis yani 🙄


Çok tatlı tipe bak yerim ya 😂 ama geçen biri köpeğini ağızlıkla gezdiriyordu pattt diye karşıma çıkınca ödüm çıktı 🤦🏻♀️ Tam x10 korona mesafesiyle uzaklaştım Aslında dokunmak sevmek istiyorum lakin çocukluktan gelen bi fobi var bende. Kuzu kovalamıştı çok da çetin ceviz bi kuzuydu o gün bugündür kedi hariç hiçbir hayvana dokunamıyorum
yaa uzuldum 🥹
👻🎓🤔🦊🚀💡
Merhaba,
Ben bir ara 1 sene insanlardan uzaklaştım. Psikolojim ve fizyolojim düzelmişti. Özgür olduğumu hissetmiştim🚀
Toplumsal kanunlar, standart hayat kalıpları, din, kültür vs. kafayı yedirtir insana🚀
Bu süreçte hayvanlar bana insanlarda olmayan saf sevgi ve karşılıksız güven ile psikolojik ve fizyolojik sağlığıma terapi gibi gelerek özüme dönmemi sağladı🚀
sevindim senin adina
Ben köpeklerden korkuyorum 🥶 hayır yani bir travmam falan da yok - ısırılma, kovalanma vs. - ama korkuyorum. Eskiden korkmuyordum, hatta köpek görsem üstüne koşup sever ve onunla gün geçirirdim ama son 3-4 yıldır istemsizce korkmaya başladım ve nedenini bilmiyorum.
belki sokak kopekleri saldirganlasmaya basladi ondan olabilir
Sen hayvanları çok seviyorsun yaa 😂 alayım sana inek, saman, yem filan. İlgilenip sev doyasıya. Sütlerini sağıp bana ver olur mu 🤭😂
Sen mutlu ol diye yapacağım haa. Hayvancılığa başlamak değil 🤭😂
niye cikarcilik yapiyosun ahshahshah
tesekkur ederiim
E bir yandan sen hayvanlarla ilgilenip mutlu olacaksın diğer yandan ben para kazanıp mutlu olacağım 😇 sen mutlu ben mutlu 😇
(mutlu)² 😂😂😂
cok zekice ama ciftlik de sey yapamam yani ahshah
Bizim ahırda bakarsın. Tavuk da alayım tavuk da sev 😁 ben de köy yumurtası satayım 💵 🤑 💵 🤑
e o kadar da degil ahshahsh
Başka hangi hayvanları seversin anlatsana bşraz 😇
genelde evcil hayvanlari seviyorum. tavsan ve fare falan da cok severim
Evde besleyeceğimiz için saydıklarımı da evcil sayabiliriz 😂
pek sayilmazlar onlar ahshhahs
Cevap
38Cevap
Evet genellikle çevremde arkadaş dost dediğim kimse kalmadı tabiri caizse kendim burada bir iki dost , sevgilim ve ailem yetiyor
en guzeli ya
Yetiyor ne kafan ağrıyor ne mutsuz oluyorsun
umarim nasip olur
Umarım her şey düzelir ve iyi hissedersin🙏😋
cok tesekkur ederim 💗🌸
Uzaklaşacak kadar insan yok etrafımda, uzaklaştığım kadar uzaklaştım çünkü...
Evet Fazlasıyla isterdim
Valla odama kapanırım
Bilgisayarıma otururum
Diziydi filmdi oyundu açarım
Veya müziğimi
Içeri gireni kovalarım nsnf
Güzel bir detoks yaparım kendime
Yalnız olmak iyi değil ama bazen yalnızlıkta gerekir accık beynimiz dinlensin
ben de diyorum bu emre nerdeee
dedim kiiz gercekten
yine basladin ha ahshahahhs
bitmemisti o da dogru simdi
yapamiyoruuummm 🥹
maalesef 😓
canim kimseyi gormek istemiyoo
hicbir sey istemiyomus
ya biliyom sormayi kafayi yemis bu ara 🙄
ya derdimi seviyorsam ahshhahahsha
bak simdi kafami karistirdin iste sokrates emre
😂
Siyah beyaz olarak bakıp karar vermek kolay keşke öyle yapabilsek djfn
Derdini sevebilirsin ama ben şunu fark ettim zamanında
Sevdiğin şey sana dert oluyorsa belki de sevmemen gerekiyordur
Ve derdinden çok kendini severse insan o zaman dertlerden vazgeçmek her zaman daha kolaydır
İnsanin 1. Önceliği kendi olmalı
niye haklisin sen simdi kayboll
hemen de kus hemen de agla
küsmek anlaminda diyorum ne diyosun ahshshahah
ya sus ne dalga geciyosun aahshahshhshahs
bak simdi gebericem seni 😂
gidiyorum ya seninle muhatap olmicam bak zorba arkadas
zorbasin inkar etme iyi ki yazim yanlisi yaptik 😒
e iyi bari sustum
kuserim sanane
aglamicam ki gozyasim kalmadi uc gundur ahshhahahshs
hayatimda hic bu kadar aglamadim yani dehset eziyet ahshshhaha
tamam tamam aksam bi kek yapayim hemen iyilesirim
niye yicen mi zehir koyayim ahshahahsh
estagfurullah hain sensin lafi mi olur, cok da guzel yaparim 😂
emree suusss ahshahahhshs
recep sensin sakin duymiyim ahahahshahhahs
banane sensin ahshhahahsh
yapicam recep hic halim yokk
ya aglamiyom aglamiyom yeter ahahhahahshah
kusme kusme
aferiin michael
bir yas alt tarafi yani
ooof offf
Evet. Bu yüzden yalnız tatile çıkıyorum ama öyle Ege ya da Akdeniz'e değil. Büyükada'ya, Heybeliada'ya falan. Haftaiçi sakin oluyor ve kendini dinliyorsun. Sıkılıyor muyum, evet. Ama döndüğümde hedefime ulaşmış oluyorum..
denicem tesekkur ederim
Bunu seçtim bilerek ve isteyerek. İşe gitme zorunluluğu olmasa ve bir dilek hakkım olsa bu konuda İsviçre alplerinde çiftlik hayatı yaşamayı seçerdim
isvicre dehset guzel bi yer

ben de bu bebişlerle daha iyi anlaşıyorum
aslan yaa
aynisinin tipkisii
atil kurt'a da benziyo bi tik
yaa evet azicik da kucugu ama benziyoo
de bakaliimm
Barınak nerede ben de geleyim? Bizim buralarda pek rastlamıyorum.
İstanbul 'da her taraf barinakk
Lilayı kapatacağım o yüzden 😂😂😂
@Lila_rüzgar12
😱😱😱😱
Hayvan herif 🤣🤣🤣
ayiipp
Ara ara bana da oluyor bunlar. Kampa giderim o zaman tek başıma kafa dinlerim 😇
guzel fikir
Kim kafanı bozdu senin
bos veerr
İstersen dinlerim 😇
biliyorum tesekkur ederiim
Fotonun özeti 😌
İnsanlarla bir derdim yok, benim derdim kendimle. Yalnız kalamıyorum, uzaklaşamıyorum, kapıyı çarpıp çıkamıyorum bile
İnsanlıktan uzak yaşıyorum
neresi orasi acaba
Kafamın içi 😌
gelebilecegim bi yer degilmis ahshshhahshs
Hahah mümkün değil sjdjd
konumlu bi yer yoksa beni yorma ustad aahshhahshshs
Konumlu yer var da oraya da gelmen mümkün değil ki xdxd
sen soyle ahshahaahshsh
Ordu Ünye 😃
biletimi aliyorum acilinden 😂
Tamam al gel çabuk 😂😂
bana da findik toplattirma bak 😂
Benim işime belli olmaz ki 😂😂
iste o yuzden sordum ahahshahahha
Sen gel gel senin olur topladığın fındıklar 😂😂
bu anlasmayi begendim iste, findigin kilosu olmus kac milyon
O yüzden geliyosun topluyosun sırtlanıp gidiyosunn
hemen heybemi alip geliyorum hemenn
Hemen gel bak az kaldı ben pazar akşamı döncem geri kendi evimee geç kalmadan topla fındıklarıı
az kaldiysa ucuyorum en az iki kilo cikarmam lazim
Çabuk koss kanatlarını aç çabukkk
geldiiimm
Hani nerdesinn
e kapiyi ac catidayim ucarak geldim
E kapıyı tıklasana senin olduğunu nerden bilicemm çatıdan gelmis pubg karakteri misin sen sjdjd
ya ucunca nereye konayim catiya kondum mecbur merdiven koy da iniyim ahahahhahahsh
Merdiven yok burada dur vinçle alayım seni ordan sjdjd
cabuk dusersem her tarafim kirilir ahshahahhaa
Tamam bekle kurcam makinayı bomları açıp alıcam seni ordan sjdjd
hic anlamadim ama tamam 😂
x.com/.../1767634107503116775
Sanırım izleyince anlarsın haha
anladiim tamam bekliyorum ben catida 😂
Tamam bekle sen çatıda yağmur yağıyor ıslanma 😂😂😂
tamam tamaam
Barınaklara gitmeyi ben de severim de, maalesef her zaman fırsatımız olamıyor. Uzaklaşmayı istediğimde, kendimi işime veriyorum.
Uzaklaştım zaten ben kendim be çocuklarım yaşıyorum. Kimseye ihtiyacım yok.
İnsanlardan kalabalıktan uzağım zaten çokkkkk rahatım 😅 hayvanlar hepsinden iyi
İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum diyorlar ya onun gibi
Bazen kimse anlamıyor. O an yalnız kalmak, herkesten uzaklasmak istiyorum.
Ben bu yüzden evimde bakıyorum, onlar insanlardan daha sadık
Hayvanlarla vakit geçirdikçe insanlardan uzaklaşmak için çok sebebim oluyor.
evet bos bi arazi ufak ev köpe kedi yasamak istiyorum
İnsanlardan uzaklaşmak isteyeceğim ilk şey olurdu..
köpekler kötü insanlari yiyip yok etse ne güzel olurdu
Şunun tipe bak eşşek 😄
cok tatlii
dili mukemmel cikmis
Bir süre insan görmeden yaşamak isterim keşke böyle bir şansım olsa
Sevme şunları aşkım bitlenirsin kirlidir hepsi
bi sey olmaaz kiz temizler
Bazenler çoğalıyor bazen.
Benim stildesin tam olarak 😀
Sık sık oluyor
Bazen değil çoğu zaman
Uzağım zaten zaman kaybı
Hepsinden olabildiğince uzağım zaten
Aferin sana beee @yarenimsii
tam da şu an o durumdayım
Ben her zaman herkesten uzaklaşmak istiyorum
Evet bazen yalniz kalmak istiyorum
Fazlasıyla
Atom bombam olsa da tüm insanlığı yok etsem
Bazen değil her zaman.
Zaten yalnızım
ne guzel
Uzağım zaten..
Bunu çoktan yaptım
Sık sık istiyorum bunu..
Oluyor bazen
Genel olarak uzak olmak istiyorum zaten
Zaten uzağım
Çoğu zaman.
Evet..
Oluyor bazen
Çoğu zaman bazen değil
Evet
Iyi yapiyorsun
evet
Evet
Evetttt
Evet.
Uzağım şu an
Uzağım zaten
Uzak durmak iyidir
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?