Kişilik & Karakter Çapkınlık insanın ruhunda mı vardır, yoksa sonradan mı olur? Zsez_S Takip Et Yoda Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Çapkınlık insanın ruhunda mı vardır, yoksa sonradan mı olur? Ruhunda vardır Sonradan da gelişebilir Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Çapkınlık insanın ruhunda mı vardır, yoksa sonradan mı olur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Sonradan da gelişebilir karaktersiz olan çapkındır işte 0 0 Yorumla
protemis661 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Sence? 1 6 Yorumla Zsez_S 1 yıl Bence ruhunda olan bişey. Yorumla Zsez_S 1 yıl Baskılandıkça daha da artan belki de Yorumla protemis661 1 yıl Baskı konusunu daha önce konuşmuştuk. Alaycı değil de samimi olmana sevindim Yorumla protemis661 1 yıl Haklısın katılıyorum Yorumla Zsez_S 1 yıl Hiçbir zaman alaycı bi kişiliğim olmadı. Sana olanlar farklıydı. Yinede amacım alay değildi Yorumla protemis661 1 yıl Samimiyetine inanıyorum. İyi niyetin için teşekkür ederim Yorumla
Picassonunhardcoreu Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Rujumuzda var 1 1 Yorumla Zsez_S 1 yıl O zaman dikkat ette rujunu dışına taşırma😂😂 Yorumla
q__soulfly Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 312 cevap paylaştı. k. sarligin da modern adı çapkınlık olmuş. q 0 1 Yorumla Zsez_S 1 yıl Kınama hissettim. Umarım başına gelmez 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sonradan da gelişebilir karaktersiz olan çapkındır işte
Sonradan olmaz içinden gelmeli
Sence?
Bence ruhunda olan bişey.
Baskılandıkça daha da artan belki de
Baskı konusunu daha önce konuşmuştuk. Alaycı değil de samimi olmana sevindim
Haklısın katılıyorum
Hiçbir zaman alaycı bi kişiliğim olmadı. Sana olanlar farklıydı. Yinede amacım alay değildi
Samimiyetine inanıyorum. İyi niyetin için teşekkür ederim
Rujumuzda var
O zaman dikkat ette rujunu dışına taşırma😂😂
k. sarligin da modern adı çapkınlık olmuş. q
Kınama hissettim. Umarım başına gelmez 😂