Duygularımızı nasıl kontrol edebiliriz? Ağlamamak için ne yapılmalı?

Sinirlenince veya ağlamamam gereken bir durumda sürekli böyle oluyor. Sürekli ortamdan uzaklaşıyorum sinirlenince veya ağlayınca çünkü duygularımı tutamıyorum, sizce ne yapmalıyım?
Duygularımızı nasıl kontrol edebiliriz? Ağlamamak için ne yapılmalı?
Cevapla