
Belki de iletişim İlişkilerdeki en kilit nokta… Peki siz ne kadar başarılısınız bu konuda…
Elbette esas iletişim sorunumuza da davetlisiniz:

Belki de iletişim İlişkilerdeki en kilit nokta… Peki siz ne kadar başarılısınız bu konuda…
Elbette esas iletişim sorunumuza da davetlisiniz:
evet kurabilirim
Evet
Cevap
5Cevap
Evet kurabilirim tabi ki de
Hayır. şu an çok sinirliyim zaten. İnsanlar saçma sapan cevap verip duruyorlar sonra engelleyince suçlu biz oluyoruz
Kim sinirlendirdi
Sağlıklı sağlıksız her türlü iletişim kurabilirim, tabi istersem.
Hmmmm sağlıksızda mı sjsjsj
Evət.
Kedi köpek gibi kavga ediyorduk ayrıldık şükür
Mutluluklar
Teşekkürler böyle çok mutluyum🎀
İletişim kurmaya çalıştıkça hanım efendi konuyu değiştiriyor kaçıyor bildiğin
Arada sorun yaşasamda evet kurabiliyorum temelde empati anlayış önemli
İlişki kurmuyorum, sağlıklı iletişim derdim de olmuyor.
Yok ben kuramıyorum xd
Sjsjsjsj kurma boş ver
Hiç ilişkim olmadı bilmiyorum hehehhe
Öyle ilişki değil genel
Sağliksiz kuruyorum maalesef. Aman ya salla
Neden
bu zamana kadar bir sıkıntım olmadı
İletişim konusunda sıkıntı yok
Eh bazen
Maalesef nayir
Her zaman değil..
evet
Kuramıyorm
Hayir
Evet tabiki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar