Evet, erkekler beğenmediği kadınla arkadaş olmaz. Bunu kanıtlamak için kadın gidip de yakın erkek arkadaşına akşam vakti (yüz yüze ya da mesajla) "Sana bir şey itiraf edeceğim. Seni uzun zamandır arzuluyorum ve sana aşığım. Bu da benim içimi yiyip bitiriyor." diyerek açılsın. Olumsuz dönüş alma ihtimali %1. O yüzden kadınlarla erkekler yakın arkadaş olamaz.
Kadın erkek arkadaşlığına inanmıyorum. İnanan kişi de yalancıdır. Hele bir de sevgilisi olduğu halde erkek arkadaşı var diyen kadın da en büyük yalancıdır.
O erkek ileride potansiyel bir sevgili adayıdır :)
Enerji tamamıyla.. dış görünüş için demiyorum güzellik yakışıklık yalnış algılanmasın içi kalbi enerjisi ruhu seni çeker ve arkadaş dost ya da sevgili olursun
Benim içimi kalbimi ruhumu beni anlamayan beni tüm ictenliğiyle beni ben olduğum için sevmeyen negatif duygu his besleyen insanlar hayatımda yeri olamaz..
Aslında ilk başta çevresi önemli, güvenmediyim, iyi anlaşmadığım , karamsar, sürekli somurtan bir tip, enerji sömüren karşı cinstden biriyle de arkadaş olmam.
Olur, ama arkadaşlık iyi giderse gene bir yol açılabilir iki tarafında aynı kafada olması lazım erkek arkadaş görür kadın azıtır bu işler tek taraflı olamaz.
Alakası yok ya nereden çıkarıyorlar. Buluşma, zaman geçirme oluyorsa anca çekici bulmaları gerekir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Arkadaş olmak için veya başka farklı bir şey olmak içindi elle tutulur bir sebep olması lazım bir konuda anlaşıyor olabilmeniz lazım bir fikirde buluş olabilmeniz lazım yaşamın kuralı bu al gülüm ver gülüm