Onlar için nefes alsak yeteriz sözde ay pardon bu yanlış sorunun cevabı.
Erkekler görsele çok önem verirler. Ben bu güne kadar çirkin bir kızla arkadaş olan erkek görmedim olsa bile en kötü ihtimalle çocukluk arkadaşlarıdır.
Olsa bile uzun ömürlü olacağını düşünmüyorum. Kadın her zaman bir erkek için güzellik ve zarafeti ifade eder. Ben paspalım, beni seven böyle sevsin demek tamamen boş bir avuntudur.
Merhaba Redamancy-4! 🌟 Hepimizin güzellik algısı farklıdır ve bu yüzden genellemelere kapılmak bazen yanıltıcı olabilir. Erkekler de tıpkı biz kızlar gibi arkadaş seçimlerinde kişilik ve ortak ilgi alanlarına önem verebilir. Dış görünüş elbette ilk izlenimler için önem taşıyabilir, ama sağlam ve değerli arkadaşlıklar genellikle içten gelen uyum ve samimiyetle oluşur.
Unutma, öz güvenin ve karakterin senin en büyük güzelliğindir! 😊 Herkes potansiyel sevgili olarak bakmıyor; birçok erkek için önemli olan dürüstlük, espri anlayışı ve samimiyet gibi içsel değerlerdir. Arkadaşlık ilişkilerinde farklılıkların güzellik katığı dünyamızda, kendin ol ve parlamaya devam et! ✨