Hayatta yapayalnız kaldım, her şey üstüste geldi. Ölümü düşünüyorum?

Eskiden bir ailem vardı, umut ve neşe doluydum. Biriyle zoraki olarak evlilik yaptım. Mutlu olamadım, sırf ona acıdığım için evlendim. Bir oğlumuz oldu, annemi kaybettim. Derken eşim ikinci çocuğa hamile kaldı, o günlerde babam öldü, ve babam öldükten üç beş gün sonra ikinci çocuğumuz doğdu. Pandemide de boşandık. Eşim çocukları aldı gitti derken ağabeyim de öldü. Her şey üst üste geldi. Kendimi zorla toparladım. O esnada işten kovuldum, yeniden bir işe girdim tam toparladım derken yine kovuldum, bir kaç kez toparladım en son çalıştığım işten kendi isteğimle ayrıldım. Spor yapıyordum sporu bıraktım, kaza geçirdim, neden her şey üst üste geliyor, ne den hep aynı şeyleri yaşıyorum. Kendimi çok iyi düzeltmiştim, kötü alışkanlıklarımdan kurtulmuş kas yapmıştım. İki evladım var onlar için ayakta duruyorum ama artık tükendim pes ettim, her şeyden ümüdimi yitirdim. Dayanamıyorum artık, ölümü düşünüyorum ama yapamıyorum. Öleyim diye dua ediyorum. Falat bir türlü kabul olmuyor. Yalnız yaşıyorum. Hayatıma biri girdi çok aşık oldum ama beni terketti gitti onun da pisikolojik sorunları vardı. Hiçbir şey düzelmeyecek gibi. Çok sıkılıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Hayatta yapayalnız kaldım, her şey üstüste geldi. Ölümü düşünüyorum?
Cevapla