Artık Ölmek İstiyorum Yalnız yaşanmıyor bu hayat?

hiç olmadı sevgilim sanırsam hiç olmayacakta hep yalnız kalacaksam hayata devam etmenin bir anlamı yok :(( çok doluyum arkadaşlar buraya yazdım o kadar çok konuşmak istiyorum ki derdimi anlatmak istiyorum :( dokunsanız ağlarım :( evet 26 yaşındayım ama duygusalım bu konuda ne yapayım :(... benimle alay edecekler şimdiden sizlere şunu söylüyorum " Sizler Yalnızlık nedir Bilmiyorsunuz " :(((
Artık Ölmek İstiyorum Yalnız yaşanmıyor bu hayat?
Cevapla