Vicdan yastığına başını rahat koyabilenlerden misiniz yoksa o yastığı çoktandır yüklükten indirmeyenlerden mi?

Herkese merhaba..
Bu sorumda başlıktan da anlayacağınız gibi vicdanınızı baz alıyorum.
Evet, vicdan.
Bu kelimeyi en son ne zaman hissederek söylediniz?
Ne zaman vicdan denen o rahatsız yastığa başınızı koydunuz?
Ve o yastıkta yatarken, neler geçti zihninizden?
Vicdan, merhamet, şefkât..
Her ne denirse buna.
Her ne derseniz buna..
Kimileri en son ne zaman bir yetim başını okşadığını hatırlamaz bile.
Kimileri en son ne zaman bir yaşlı eli öptüğünü hatırlamaz.
Kimileri gün içerisinde ya da ömür çerçevesinde kimi kırdığını hatırlamaz bile.
Kırdığımız kalplerin haddi hesabı sığmıyor veresiye defterlerine.
Sahi bakkallar nasıl beceriyor bu veresiye işini?
Biz elimize yüzümüze bulaştırıyoruz da..

Siz, vicdan yastığına başınızı rahat koyabilenlerden misiniz yoksa o yastığı çoktandır yüklükten indirmeyenlerden mi?

Sevgiler..

https://www.youtube.com/watch?v=nsdh6kNBE8M
Vicdan yastığına başını rahat koyabilenlerden misiniz yoksa o yastığı çoktandır yüklükten indirmeyenlerden mi?
Cevapla