AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Beddua demeyelim..
Ama abdala malum olmak galiba benim için yazılmış.
Zaten Allah'a havale etsen bile tutar
Çok yaptım değişen bir şey olmuyor.
Yapanın yanına kâr kalıyor.
Gerçi aklımdan geçirince de oluyor.
Sıkıntı yok
Valla benim tuttu şükür
Hiç etmedim bilmiyorum ama çevremde edenlerin tuttuğuna şahit oldum
Tutuyor cidden allaha havale ettim ailesinden çıktı ailesine etmedim ama
Allah bir şekilde çıkarıyor Ah almamak gerek
Evet kimsenin ahı yerde kalmaz
Kimseye beddua etmedim ama ahımı alan 1 kişi oldu ne geldi başına ya da geldi mi takip etmedim. Karmaya bıraktım
Ben de Allah'a havale ettim ailesinden çıktı sevdiklerinden çıktı ben ağlarken gülüyordu şimdi o ağliyor
Tutar canım yanmadigi sürece kimseye beddua etmem
İstiyorsun ki millet gebersin
Yooo
Beddua etmek iyi bişey değildir birine beddua etmek yerine Allaha havale et sonra başın ağrımasın bedduanın 10 da 9u sana döner
Allah'a havale ettim zaten ailesinden çıktı
Sen bilseydin diğer tarafta mükafatını burada tek kelime etmezdin
Knk bılıyom Allah'a havale ettim ailesine etmedim anlıyon mu hani derler ya bi yerlerinden çıkar diye Allahta ailesinden çıkardı sevdiğimle aramı bozdu sevdiklerinden çıktı
Ara bozan kimse mutlu olamaz ki zaten beddua etmene bile gerek yoktu ona çünkü o da hiç mutlu olamaz onu bana göndersene ben bi şaapayım onu
Bak zaten Allah'a havale ettim en son sizde üzülsün dedim içimden Ağlarken evde şimdi o ağliyor sevdiklerinden çıktı yaşattığını yaşar herkes mutlu değil zaten kız
Eski sevgilimle aramı bozdu arkadaşlar sevgili olmadılar tabi kıskandığı için yaptı hakkımda ne yalan konuştu bilmiyorum yüzüne demiştim kızın sonra Allah'a havale ettim içimden Allah'a bırakıyom dedim ailesinden çıktı ailesine etmedim ama hak etti kız yinede şimfi o ağliyor
Senin mutlu olman da bundan hiç doğru değil
Allah aşkına banane onun ailesinden akrabam mı değil eski arkadaşım ben ağlarken o gülüyodu aramı bozarken gidip onun arabasında geziyorfu gülüyodu eğleniyofu bide gelmiiiş bana mutlu olman doğru değil bilmem ne kime ne anlatıyon kardeşim sen yaşadıklarımı bilip bilmeden konuşma şimdi ben gülerken o ağlıyor umrumda mı değil onun umrunda mıydı hayır benim de umrımfa olmaz brnim ekmeğimi yiyen kız sevdiğimle arama girdi şimdi onun sevdiklerinden çıkıyor umrunda mı değil
Gelmiş bide bana ne diyon kendisi gülüyodu eğleniyofu ben ağlarken ben mutlu olunca mı kötü oldum hayırdur hak etti
Herkes hak ettiğini bulur ama Allah zalim insanları sevmez
Ben zalimlik yapmadım onlar gibi
Kimin zalim kimin merhametli olduğunu Allah bilir
Valla bugüne kadar iyi niyetimi suistimal eden oldu ben kimseye şerefsizlik yapmadım ama bana yaptılar hep şimdi onlar çekiyor
köpeğin duası kabul olsa gökten kemik yağar
Yani
ah olayına bakış açım
Ama tutuyor bence birinin ahını alırsan seni bırakmazmış ben birine ah ettim tuttu
hayal dünyan genişmiş
neden dmdmdmdkdbek mal mısın bunlar gerçekler kardeşim git de öğren yaşattığını yaşar derler ya o işte gitte öğren bana yaşatanlar şimdi ağlıuyor git de öğren senin tutmadı diye başkasının tutmucak diye bişey yok kıskanma
Haberlerini bile aldım aynısı hatta tutuyor insanın bence senin hayal dünyan güzel
tamam kudurma yanıma kuduz aşım yok
Kudurduğum yok kuduran sensin belli
ettiğin hakaretlerden kimin olduğu belli oluyor :d
Aynne aynen sen gibi şükür saldırmıyom kimseye kendimi savunuyorum sadece ama seninde kudurdığun belli oluyor senin tutmadı diye başkasının tutmucak diye bişey yok neyin kıskançkığı yani kuduruk
Sülalesinden çıkıyo
Bende ettim ailesinden çıktı
Kötü olmuş diyemiycem bazıları hakediyo
Evet ama ailesine etmedim ama allah işte sevdiklerinden çıkardı ve hak etti kız ben ağlarken gülüyordu şimdi o ağliyor
Aynı ben bende ağlarken o gülüyodu baya mutluydu şimdi sürünüyo umarım daha beter olduğunu duyarım
Sevdiğimle arama girdi şimdi sevdiklerinden çıktı
Tutuyor 🙂
Mesela ne dedin de tuttu bende ettim ailesinden çıktı
Beni yarı yolda bırakan biriydi ahım tutsun istedim umarım benim yaşadığımın fazlasını yaşar dedim her gece ağladım herneyse maddi durumuda iyiydi hatta övünüyordu bununla sonrasında zaman geçti biraz ve öğrendim ki bacağını kırmış maddi durumu da çok kötü olmuştu borca girmişti.. O zamanları da duygum bitmişti zaten bu yüzden ne olursa olsun dediklerime yaptıklarıma pişman oldum ya.
Olma hak edene hak ettiği gibi olur benimde arkadaşım eski sevgilimle aramı bozdu kız arkadaşlar sevgili olmadıkar ne dedi bilmiyorum hakkımda çok ağladım canımı yakanın canı yansın dedim sizde ağlayın üzülün bunun acısı bi yerinizden çıksın dedim bunu içimden ettim ama Allah'a havale ettim kızın ailesinden çıktı kız şu an ağlıyor yani benim sevdiğimle arama girdi ya onunda sevdiklerinden çıktı kızın işi yarım kalmiş baya olaylar olmuş babası abisi cezavinde şu an ailesinden çıktı ama ailesine etmedim sevdiklrrindrn çıktı
Oh olsun dedim hak edene hak ettiği gibi dedim brn ağlarken o gülüyodu şimdi o ağlıyor
Doğru aslında ama şöyle birşeyde var onlar kötü diye bizde kötü olmayalım akışına bırakalım zaten gün gelir devran döner bu dünyanın öteki tarafıda var hayatına devam edeceksin olmuyorsa zaten olucağıda yoktur kendine odaklan hayatı sev hayallerinin peşinden git aşk falan illa şartta değil bu arada, yani kısacası hayatı kendin için yaşa kimse için üzülmeye değmez.
Zaten üzülmüyorum artık bende bitiyor onlarda başladı kızda başladi ilk tabi ben kötü biti değilim iyi niyetimi suistimal ettiler xsteb herks yaşattıklatını yaşar aynısı bile ve biz ayrıyken oldu olay çocuk bana inandı ama sonra kız kafasını karıştırfı bana inanmadı kız kıskanıyordu beni kardeşim yapıyordu arkadaşlar sadece yakın değiller ama zaten kendimi düşünüyorum artık artık üzülmüyorum çünkü çocukta mutlu değil tutuyor yavaş yavaş
Oh oh iyi olmuş bırak karaktersizleri sen çok değerlisin bunu sakın unutma 🌸
Allah'a havale ettim ailesinden çıktı kızın beni kıskandığu için arama girdi ama yakın değiller ama ağladım ben hep o gülüyordu şimdi o ağliyor baya olay olmuş kızın işi bile yarım kalmış
Ailesinden çıkması kötü olmuş ama çok canın yandıysa karşılığını almışlar demekki
Evet oh olsun dedim hak etti çünkü sevgili olmadılar sadece arkadaşlar ama kız kıskanfığı için sevdiğimle arama girdi çocuğunfa aklı hep bende sonra şunu dedim ben kendimi biliyorum ne gerek var diye bana döndü bile çocuk
Ben ailesine etmedim haklıyken haksız duruma düşürdü kız ne yalan konuştu hakkımds bilmiyorum canımı yakanın canı yansın dedim bi yerlerinizden çıksın dedim ama hak etti umrumda değil şimdi o ağliyor
Sonra Allah'a havale ettim en son ailesinden çıktı ama hak etti oh olsun dedim yapmasaydı oda
Hak ettiğini bulur herkes...
Aynen Allah'ın işi kimsenin ahı yerde kalmaz kalbin temizse tutar
Çok doğru hakkımızda hayırlısı olsun
İnşallah herkes ettiğini bulur
Amin İnşAllah
Hiç etmiyorum
Ya şöyle allahından bulsun havale ettim falan diyo musun
Onu diyorum ama özel olarak kötü bir beddua etmiyorum kimseye de hakkımı haram etmiyorum
Zaten allahından bulsun demek yetiyor aslında ve buluyorlar
Rabbim nasıl uygun görüyorsa öyle olsunlar
Ailesinden bile çıkar valla bak ben Allah'a havale ettim birini çok ağlamıştım ailesinden çıktı şimdi o ağlıyor
Allah'ın adaleti Şaşmaz
Aynen
Öyle
Bilmiyorum
Kimin ettine bağlı