yani hayir demek hayir demektir, evet demek evet demektir niye anlamiyorlar bilemiyoruum 🙄


Merhaba,
Israr edenler çocuklar ise, yaşlılar ise, istedikleri şey de makul ise direkt yaparım. Israr etmelerine gerek yok. Aşkım ise direkt yaparım!
Harici kırmamak incitmemek için, mümkün olduğunca güzel bir dil ile red ederim. Bokunu çıkarırsa engellerim! 😅
Evet sinir olurum...
ayynen olmasi gereken tavir
EyvAllah 😅
Yakışır da soru öylesine mi acaba 😅
soru oylesine degil aslinda bi bos hikayesi var 😄
Hehehe 😂😂Anlatmak ister misin 😅
unutmak istiyorum bu bos hikayeyi o yuzden bos ver 😂
Tamam o zaman 😅 nasıl istersen ısrar etmek istemiyorum 😅
Hedef olmak istemiyorum 😅
https://m.youtube.com/watch?v=rWnIWoPq_SI
tesekkur ederiim, bu bi tezgah olabilir 😄
Ricalar ve teşekkürler 😅 kesinlikle 😅
EyvAllah o zaman 😅
https://m.youtube.com/watch?v=oVTQKpg6utY
eyvallah bizden 🫡
Konuya göre değişirde, genel olarak evet. Gülerim ilk başlarda sinirimi yatıştırmak içinde, sonra patlarım kalp kırarım hüğüğüğüğ
LŞKJFLSFGSAGGSA
sinir olurum ama bir tek babama bir de seversem o adama ısrar ederim
hayır derse onu hayır algılamam ümidimi yeşertirim hadi ya lütfenn lütfenn diye ısrar ederim istediğim bir şeyde 😂😂
Hepsine değil. Genel olarak evet, çünkü benim söyleyenenin tam tersini yapma gibi bir özelliğim var. Ne kadar ısrar ediliyorsa o kadar yapasım gelmiyor o her neyse.
Cevap
26Cevap
Evet bence ısrarcı insanları hiç sevmem
Israrcı insanlara mesafe koyarım çok sinir bozucu tipler.
Ağzına ıslak banyo terliğiyle vurmak lazım 😂
sappp diye ses ciksin ahshhahahss
Güzel ses ama 😂
oo asiri rahatlatici
Saygı sınırını bilmemeleri beni sinirlendiriyor. İnsanların canı isteyince neler yapabileceklerini biliyorum bu yüzden üstelemiyorum.
Ben bazen 5 10 defa hayır ya da evet dediğim oluyor anlamıyorlar ben de onlar anlayana kadar devam ediyorum
Kafalarını duvara sürtesim geliyor belki o zaman anlarlad
Israrı sadece yemek teklif edildiğinde severim 😂 ilk başta zahmet olmasın diye geri çeviririm ama sonraki teklifi asla geri çevirmem. "e madem ısrar ediyorsun" diye girerim cümleye tıka basa doyururum karnımı 😂😂
1 ya da 2 kere söylersin 3. de elleri boğazda hissederim
Evet gereksiz israf veya gereksiz ısrar edilmesinden hoşlanmam
Oluyorum yapacağım varsa da yapmıyorum ısrar yüzünden
Elbette sevmem ama bazen dinler, mantıklı bir gerekçesi var mı diye bakarım.
Nefret ediyorum
Hayır mı evet mi
seninle yine anlasamadigimiz saatlerdeyiz ahshahhahahaha
Hahahhahaa ben anlaşıyorum bence sen anlaşamıyorsuj sjsjsj
benimle dalga geciyosun cok ayiiippp
Ay israr edildikçe uzaklaşıom istedikleri şeyi yapmaktan
seyy, sen ben olabilir misin acaba
Mumkundur, olabilir shahshhzjzj
Foto çok iyi ya 😂
dimii 😂
Genelde alttan alıyorum ama hâlâ devam ettirirse iletişimi kesiyorum anında
Ay evet ya bı kere hayır dediysem sus ne ısrar ediyon
Evet ya çok ısrar olunca böyle üzerime sıcak kaynar sular dökülüyor
Hem de çokk 😁
Hiç sevmiyorum.
Görsel harika hahahha
Yüzsüz insanlar çoğaldı artık
çok fazla ısrar bunaltıyor evet
Evet çok sinir oluyorum
Israrcıdan nefret😂😂
Evet ısrarcı tiplere ayar olurum
Evet ışık hızıyla soğurum içim daralır
Hic ısrara firsat vermem :)
Kesinlikle.
En nefret ettiğim insan tipi
Evet biraz
Çokkk
Oluyorum
Evet, sinir bozucu.
Hayır olmuyorum
En nefret üttiğim şey
Onlar keşke ölse
olurum
Yeappp
Evet kesinlikle
Olutorum
Evet
Nefret ediyorum
Kesinlikle
Evet
Evet
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?