▶️Nilay merhaba ömer burada mı ya?
⏺️ napiyosun yiiiaaaaa. Ödümü potlotttooon. Ömer yok burada. Git şurdan.
▶️Ne diyon minakoduum canım. Hastamisin ruh hastasimisin?
⏺️ odumu patlattin.
▶️ Nasil girim lan baska canım. Nilay bisey soylicem ama korkup korkmayacagin hakkinda bir fikrim yok mu deyip seslenseydim.
⏺️ Git surdan
ömeri buldum. Omer bidaha o nilaymidir nedir bidaha benimle tek kelime ederse yemin ederim hrkesin icinde onu cok pis bozarim. Noldu ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
üff be slk :D
Bide suratı var bes karis. Sokakta gorsen melek dersin mk 😂 az bile sabrettim
Kanks derin düşünüyordu demek ki. Bak sana bana saçma geliyor ama sapık bile zannetmiş olabilir. Bazı kadınlar bu konuda çok tetikte geziyor. Zihninde sürekli Allah ım nolur başıma bir şey gelmesin diye tekrarlıyor o ara birden bire bir erkek sesi duyunca korkudan ödü patlıyor. Biliyorum slkça ama çokta yüklenme kanks.
Zaten oyle bir durumdu. o beni farkedene kadar 2 saniye kadar bakakaldim zihnimi toparlamak icin pat diye bunu dedi o iki saniyelik animdan sonra. Ama yani bu kdarda maloş olunmaz olunammali bence. Bi es gecer susarsin. Ne lan bu tavır budala ya. Dinir oldum
Bu arada bu dedigin gibi biseyi dun ben sorumda bhsettim. Bende onun farkidnayim ve ruh hastasilar bence
Hanım aradakikaşlar bişey sorcam. Böyle tabak yapcam gel benim eve diyen erkeklere sapık gözüyle bakıyormuşsunuz. Bu doğru mu? ↗
Detaydaki tespitim yerinde bir tespit ve gozlem degil mi sence de?
Ve bu sorudan sonra bu sabah boyle biseyin basima gelmesi 😂😂
Aynen bütün erkekler geçen kadınları taciz ediyim diye takılıyorlar zaten :D Benim de metroda başıma benzer bir şey geldi de bir şekilde hallettim. Bağırdım metroda size göre bütün erkekler sapık ne bktan zihniyetiniz var diye :D
Aynen bütün erkekler geçen kadınları taciz ediyim diye takılıyorlar zaten Benim de metroda başıma benzer bir şey geldi de bir şekilde hallettim. Bağırdım metroda size göre bütün erkekler sapık ne bktan zihniyetiniz var diye
Bendede var bundan 😂😂😂
Anlayacaklar mı ki ironiden :D
Pandemi dönemi sokağa çıkma yasağı var ama metro hiç görmediğin kadar kalabalık. Video çekecem günlerdir çekemiyorum çünkü telefonu cebime atıp çekim yapamayacağım kadar kalabalık derken bir gün elimi kolumu oynatacak kadar boş geldi metro. Video çekiyorum kalabalığı cimere neyin atacam mkdlarım ben dışarıda kimseyle böyle gt gote gitmiyorum şu işe çare bulun diye. NEyse 8-10 saniye video çektim. Tam karşımda da dünyalar çirkini bir kız var. Telefonu normal tutsam bunu çekmişim gibi hisseder diye (bak böyle de düşündüm yani.) Kolumun üstüne tuttum. Durağa geldik bir kaç kişi indi bende daha boş olan yere maksimum 2 adım attım. Kulağımda kulaklık bir el koluma vuruyor çıakrdım kulaklığı. Kız yırtınıyor benim videomu çektin sil olnu diye. Bizim milleti bilirsin soru bile sormadan dalarlar. Hemen çıkardım kulaklığı telefonu uzattım kıza al dedim varsa sil. Ama bir şey yoksa benden özür dileyeceksin bak herkes bana sapıkmışım gibi bakıyor dedim. '' ayyy senden ne özür dileyecem be''dedi. Bi sinirlendim. Lan dedim kokuşmuş karı sen kimsin ya ben senin fotonu videonu çekecem. Şu tipine bak lan sapıklık yapsam sana mı yaparım. Özür dilemezmiş kimsiniz lan siz. Ne haklı beni sapıklıkla itham edersin sen? falan deyince sustu pustu kızardı falan . Dedim ki ailenizde tüm erkekler sapık olduğu için mi siz her gördüğünüz erkeği sapık ilan ediyorsunuz. Hayır bunu geçtim hem beni şerefszlikle sçlayacaksın hem de yanıldığını görünce özür dilemiyecekmişsin. Kimsin lan sen deyince. Bu sefer bana sinirle bakan insanlar tamam kardşeim haklısın uzatma bak kız buzüldü falan oldu. Manyak bunlar kısaca. Böyle var bir kaç hikayem.
Yurekten inaniyorum ve keyifle okudum basina geleni 😂
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!