Hanım aradakikaşlar bişey sorcam. Böyle tabak yapcam gel benim eve diyen erkeklere sapık gözüyle bakıyormuşsunuz. Bu doğru mu?

Sizede bişey denmiyor ha. Kaldırımda arkanızdan normal vatandaş gibi yürüyoruz sapık diyorsunuz. Bu ne biçim şey ben anlamadım.

Hanım aradakikaşlar bişey sorcam. Böyle tabak yapcam gel benim eve diyen erkeklere sapık gözüyle bakıyormuşsunuz. Bu doğru mu?
Hanım aradakikaşlar bişey sorcam. Böyle tabak yapcam gel benim eve diyen erkeklere sapık gözüyle bakıyormuşsunuz. Bu doğru mu?
Hanım aradakikaşlar bişey sorcam. Böyle tabak yapcam gel benim eve diyen erkeklere sapık gözüyle bakıyormuşsunuz. Bu doğru mu?
Cevapla