Çok kötüyüm çok kötü hissediyorum ne yapacam 😖😖😖?

Güncellemeler
1 yıl
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben
Güncellemeler
1 yıl
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben😭😖😖😖😖😖
Çok kötüyüm çok kötü hissediyorum ne yapacam 😖😖😖?
Cevapla