Güncellemeler
1 yıl
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben
Güncellemeler
1 yıl
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben😭😖😖😖😖😖
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Bende bu yüzden 1 yıldır evden çıkmıyorum. gerçi artık tipim normal ama boyum 160 anlıyorum seni. belki sandığın kadar kötü değilsindir?
Sandığım kadar kötüyüm
Galiba bizi sevecek biri lazim bende ağlıyorum sürekli
Henüz ne sebepten dolayı kendini kötü hissettiğini, problemlerini ya da öykünü kestirme kabiliyetine sahip insanlar olamadık. Aç konuyu, aç.
Söylediğiniz çoğu şeyin olmadığına eminim. Yine de psikiyatrik bir destek alsanız iyi olacak gibi
hayırdır inşallah ne oldu
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben
sana aşk lazım kanka
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
acil manita yapıp kafanı dağıtman lazım
Sebebini söylesen he?
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben
Dışarıya çıkmayı denesen he sonrasında bir sevgilin olsa hiç fena olmaz
Patlat bi mastürbasyon üstüne bi uyku ohh..
öyle demeya bence duzelirsin
Herşeye rağmen kendini sev
Herşeye rağmen kendini sev
Neden ne oldu
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben
Neden?
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben
neden
Çok bakımsızım psikolojim aşırı bozuk çok kötüyüm çirkinim gözlerim bulanık görüyor ben insana benzer bir yanım yok vücudum gelişmedi boyum kısa çok kötü hissediyorum işim yok gücüm yok arkadaşım yok herkes kötü niyetle yaklaşıyor 2 yıl önce sınıfta birinden yüzüme yumruk yemiştim ben ona vurmadığım için unutamıyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum çok kötüyüm duvarlar üstüme geliyor yaşamak istemiyorum evde yatağımdan çıkmıyorum 1 yıldan beri çok travma geçirdim ne yapacam ben
Bakımsız olmak çaresi olmayan bir durum değil kendine bakarsın bakımlı olursun boy kısa diye insan kendine hayata küsmez boyu kısa ve çok iyi özgüven sahibi insan var bunun için kendine bakman yeterli... özgüven herşeydir burada özgüvenini geliştir kendini geliştir.. eski defterleri kapat eski sadece seni mutsuz etmeye yarar.
Ne oldu
Geçmiş olsun
Bir psikolog desteği almaya ne dersin?🌻
Ne yapalım sen de
Sebep?
Ne oldu kız
Ne oldu
Hayırdır noldu neyin var
Regl mısın?
Neden
Neyin var
atlayalım camdan
Niye
Selam
Neyin var