Staj için anlaştığım şirket yöneticisine mesaj attım cevabı ne anlama geliyor?

Gecen hafta staj için anlaştığım bir şirketin yöneticisi sadece bana, uzaktan eğitim vereceğini söyledi. Ona perşembe ya da cuma günü yazmamı istedi. Bugün yazdım bana cevap olarak "off" mesajı gönderdi. Aslında çokta iyi biriydi gecen hafta bana hayırlı olsun işin filan dedi. Sadece çok yoğun olduklarını demişti. Sizce bana bugun neden boyle bir mesaj attı?

Güncellemeler
1 yıl
Yönetici bugün bana günaydın mesajı attı. Nasılsın diye sordu. Sonrasında pazartesi 12.30 da görüşelim dedi
Güncellemeler
1 yıl
Siz ne düşünüyorsunuz? Tam benım tahmin ettıgım gibi. Unuttum manasında bir "off" tu
Staj için anlaştığım şirket yöneticisine mesaj attım cevabı ne anlama geliyor?
Cevapla