
Iki eli kanda da olsa size yazmalı mı?😀😀

Iki eli kanda da olsa size yazmalı mı?😀😀
Önemli olan en yoğun zamanlarda bile vakit ayırıp bir şeyler yapabilmek. İnsan kendini böyle zamanlarda daha değerli hisseder. Öteki türlü boş zamanlarında herkes herkese zaman ayırır. Bu çok önemli değil benim için.
Hayır ben etmezdim tabi ki de. ama eğer gerçekten çok çok yoğunsa işi varsa tabi ki de boş zamanında bana zaman ayırabilir.. ama insan bazen de zaman yaratır sevdikleri için.. karşımda ki insan bağlı durum
Eveet çok güzel bir soru. Bunu anlayana kadar insan gerçekten kendisi ile ilgileniyor zaman ayırıyor sanıyor ama anladıktan sonra yolları ayırmak lazım.
Cevap
17Cevap
Ee bu normal bir şey değil mi zaten? Bende boş zamanlarımda vakit ayırıyorum hayranlarıma
Hee tabisii
Vardı öyle bir mal allahtan çabuk fark ettim 😀
Benim için zaman ayırması daha bi mutlu edici olur.
Peki sen... ee sen cevaplamadın 😂😂
Rahat kafayla vakit ayırsın bana ya. Daha güzel vakit geçirilir böyle. Aklı başka yerde olmaz hem.
bence esas olan bu. evlilik degilse aradaki sorumluluk. boz zamanlari degerlendirmek uzerine olan bir iliski olmali
Kimsenin boş vaktini dolduran birisi olmam...
Önemli olan yoğun olduğu zaman bile az da olsa vakit ayırması. Kimsenin boş vaktini dolduramam.
Etmem. Daha kıymetli vakti varsa gitsin kiminle harcayacaksa harcasın.
Devam ederim çünkü ben de öyleyim. İş zamanı iş , aşk zamanı yok, flört zamanı flört. 😂😂😂
Umurumda olmaz çüklemem
Boş vakit demeyelim de her fırsatta gelmeye çalışan kişi olabilir
Hayır etmezdim netlikten yanayım ya hep ya hiç
Hayır devam etmem
Önemsendiğin kadar önem vermen gerek.
İki eli kandaysa önce elini tertemiz yıkasın
Bende boş zaman yok, onunkiler onun olsun!
Yazmalı hojam 😂
Hayır istemem
Var öyle biri maalesef
sürdüremem
etmem
bana göre değil
Duruma bağlı
Sürdürmemek gerekir
Ederim galıba 🤔
Hayır konuşmam
Ben yazarım da cevap verecek kız yok.
Hayır
Hayır net
Ederim.
Etmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?