
Bir insanın kendisine de zaman ayırabilmesi gerekir ama genel olarak boş bulunduğu zamanlarda benle konuşması tabii ki hoşuma gider.
Sevgiliniz bulduğu her boş zamanda sizle yazışsa ve konuşsa sıkılır mısınız?

Bir insanın kendisine de zaman ayırabilmesi gerekir ama genel olarak boş bulunduğu zamanlarda benle konuşması tabii ki hoşuma gider.
Sevgiliniz bulduğu her boş zamanda sizle yazışsa ve konuşsa sıkılır mısınız?
Sıkılmam yazabilir ama benim de müsait olmam lazım. Herkesin bir hayatı var, uğraşmamız gereken işler vs. Gerçi ben bir şeyle uğraşırken bile cevap verebilirim ama zaman ayırmak bazen zor oluyor.
Sevgilim olacak kişiden beklediğim davranış. Sıkılır mıyım sıkılmaz mıyım bilmem ama boş zamanın da bana ilgi göstermesi hoşuma gider.
Kimseyle 7 24 konuşmak istemem biraz birbirimizi özleyelim yahu😄
Cevap
4Cevap
Fazla ilgilen bir süre sonra sıkılan bir yapım var. Birbirimizi biraz özlememiz gerekiyor bu yüzden sıkılırım
24 saat konuşmak baydırır.
Çünkü konuşacak bir şey kalmaz.
Ayarında takılmak her türlü daha iyi.
İki tarafta kendine zaman ayırabilir.
Özlemek daha güzel özledikten sonra konuşmak , sürekli ne konuşacağız
Özlersen taman da surekli iletişim sıkar bence
Tam tersi Sevgi bu işte her an her dakika kalbiniz birbiri için çarpıyor
hayır sıkılmam aksine çok mutlu olurum
Hayr hoş bir davranış
Sıkılmam öyle bir erkek var mı ki 😔
Nimetten insan sıkılır mı
Sıkılacağımı sanmıyorum
Sıkılmam hayır.
Hayır sıkılmam
İlgi delisiyim zaten ama 24 saat de olmaz hani
Aşırısından sıkılabilirim, biraz özel zaman lazım.
Hayır hoşuma gider
Sıkılırım
Hayır sıkılmam
hoşuma gider
Bayar gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?