+1 yılhabersiz bırakılmak istemem
ancak habersiz kalmadığımız zamanlarda ise her an aynı modda olamadığım için söylediğim sözcükleri az kullandığımda da şüphe duyulmasını da istemem.. yani bazen yoğun dalgın yorgun olabilir insan..
Beklediği ilgiyi görünce sorgulayan birisi de istemem açıkcası
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl- Ara sıra ayrı kalmak iyidir insanın biraz kendini dinlemesi, biraz diğerini özlemesi gerekir.
- Çok yapış yapış ilişkiler kolay bıktırır.
- Dünya iki kişilik değil, sırf sevgiliyle değil dostlar, aile, çevre, komşular ve iş arkadaşları da lazım.
- Yalnız kalmaya her insanın ihtiyacı vardır hatta yalnız bir tatil bile gereklidir bazen.
- Bu arada günaydın mutlu sabahlar 🙂
21 Yorumla- +1 yıl
Günaydın :)
+1 yılHer gün her gün olur mu ya tamam belki ama abartmamak lazım mık mık cık cık her gün her gün cıvık cıvık 😀 gereksiz
Bazı günler sadece;- Günaydın
- Günün nasıl geçti (akşam)
- İyi geceler
Yeter 😀😀😀225 Yorumla- +1 yıl
Bence sen direk sadece yaşıyor musun diye sor iki günde bir falan shjssh
- +1 yıl
😀😀Gayet mantıklı ama hafta 1 olsa ii olurdu
- +1 yıl
Ay iyi bari, ayda veya yılda bir demedi :D
- +1 yıl
O kadar da öküz değiliz! Sevgilimizi haftada 1 kontrol etmek bizim görevimiz 😀😀😀😀
- +1 yıl
Hıı tabii tabii
- +1 yıl
Tamam güldük eğlendik yeter bu yengen neden bana ulaşmıyor tam olarak 3 dk 27 saniyedir haber alamıyorum! 😀😀😀😀
- +1 yıl
İnanamıyorummm kayıp ilanı ver shsjsh
- +1 yıl
Polisi aradım bile :) git işine kardeşim dediler bana
Merak etmek suç mu haaa suç muuuu😀😀😀 - +1 yıl
Vay pe, insanlık ölmüşşş ☹️
- +1 yıl
Ölmüş mü bildiğin gebermiş 😀 hışımı çıkmış bitmiş bitmiş kalmamış 😀
- +1 yıl
Adam acıdan gülüyor ya 😞
- +1 yıl
😀😀delirdim divane oldum ondan
Artık benim böyle 1 sevgilim yok
O kim ki beni 3 dk 27 saniye erteleyecek yaa - +1 yıl
Evet hadsiz yengoş :D konuşalım onunla biii
- +1 yıl
O zaman git konuş onlara,
Atomuncekirdeği emaneti olan bu Bekarlık-ı Sultanlığı geri alacakmış de, de onlara Tamam mı? :) - +1 yıl
Tamam derim 🧐
- +1 yıl
Tamam :)
- +1 yıl
Nokta 😅
- +1 yıl
Tamam 2 sen bitir 1 ben bence güzel anlaşma 😀
- +1 yıl
Anlaştık bu sende
- +1 yıl
Tamam :) teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim 😌
- +1 yıl
Buranın sonu bende teşekkür ederim tekrardan iyi akşamlar 😀😀
- +1 yıl
Hayır bende dayanamadın mı :D yarın teşekkür etseydin
- +1 yıl
Anlaştık dedin bu sende dedin!
Kimseye güvenemeyecek miyim ya 😀😀😀😀
7/24 değil ama gün içinde birbirinden haberdar olmak lazım.
22 Yorumla- +1 yıl
Ay rica ederim çiçeğim 😍♥️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılHergün iletişim olmalı ama mıç mıçta her dakika değil...
21 Yorumla- +1 yıl
O zaman muah muah her dakika :D
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvet, benim için şarttır. Öyle olmasa niye sevgiliyiz ki. İlişkide sevgi, saygı ve ilgi şarttır.
21 Yorumla- +1 yıl
Gecenin yarısı uykundan uyanıp mesaj atmak asdf :)
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bunun şartı falan olmaz Çok çok meşgulse de seven insan en az 5dk bile olsa sevdiğine ayırmalı
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır her gün bir şeyler konuşmak şart değil her gün konuşmak şart değil zorlama olan her şey sıkar ben sıkılmak istemiyorum.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHer gün iletişim olmalı evet. Lakin bu her günün kendince bir zaman dilimi olmalıdır. Sürekli zırt pırt mesajlaşmak sıkıyor beni.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Evet iletişim halinde olunmalı.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılGerekli değildir ama ben sevdiğim için yapardım
10 Yorumla
+1 yılBirbirinizi özledikçe konuşulur.
beklentilerinizin aynı olmasına dikkat edin.
yalnızca bir taraf çalışıyorsa diğer tarafın buna saygı göstermesi gerektiğini bilin.
arkadaşlarınıza zaman ayırmayı unutmayın.
kendinize zaman ayırmayı unutmayın.
konuşmanın sıklığını bir takvime oturtmak iyi olabilir örneğin 2 günde bir konuşmak şeklinde. bunu yapmak ruhsuzluk ya da sevgisizlik anlamına gelmez.
önemli olan kaç saat konuştuğunuz değil konuştuklarınız içinde kaç saati size hesap sorma olarak geliyor.
mesela hatun ile 15 dk konuşuyorsun. onun içinden bir cümleyi alıyor seçiyor.
sana 2 saat hesap soruyor. sen de 5 saat savunmanı yapıp ikna etmeye çalışıyorsun.
konuşulan süre 15 dk.
hesap verme süresi 7 saat.
toplamda sevgili ile konuşulan süre 7 saat 15 dk.
attığı trip 7/24..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı.
+1 yılYani iletişim şart tabi ki bebiş;)
*Askmm naber?
**Müsait değilim canım ararım
*Hayatım rahatsız etmek istemem ama hani dünya dönmeye devam ederken senin bana dönmemen:)
**Askmm valla çok yoğunum elime teli alamadım inan😂😂😂😂
Bunlar çekilecek dert değil şimdi ki ilişki türlerinden bir parodi olsun ama çoğunluk böyle 🤣 @Sosyetic_SheqiiL 💓🙏23 Yorumla- +1 yıl
shshsh acayip tanıdık geldi :D
- +1 yıl
Acabaaa😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Aa günümüz ilişkileri 😅
+1 yılYok ben boğulurum günde 1500 kere gunaydin iyi gcler kalktinmi yemek yedinmi uyudunmu gittinmi ettinmi 😖🙀nerdesin napion v. s sıkar beni sevmiyorum õyle seyler şahsen.. mesajlasmayida cok sevmem bi kere arasin yeter fazlasi zarar 😊
23 Yorumla- +1 yıl
Al bendende o kadar :D ama yazışırız yani hepten unutmasın beni
- +1 yıl
Bn cok sevmem iliskiyi yorar eskitir
- +1 yıl
😊👍
+1 yılevet şart.. gözünü açmalı bana evet doğdu güneşim yani sen demeli 😀 sonra wc ye gidiyorum şu an evden çıktım adım atıyorum şunu yaptım bunu yaptım diye raporlar vererek en son gece de kapandı güneşim iyi geceler demeli ve the end 😂
14 Yorumla- +1 yıl
peki kendi yazdığım şeye kendimin kahkaha atmasına ne demeli 😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Okurken bende attım :D hsudsu
- +1 yıl
iyi ki varım ya hem kendimi güldürüyorum hem karşımdakini 😬
- +1 yıl
İyi ki varsın tabii ki ♥️
Gereklilik veya şart olmaz herhalde ama insan güzel bir şey yakalayınca, bulunca, yaşayınca onunla olabildiğince fazla zaman geçirmek ister.
Ki bu da doğaldır, olabildiğince olmalıdır.
Hayat kısa, ne kadar dolu dolu yaşanırsa o kadar iyi.
10 YorumlaEvet önemli, birbirinden haberdar olmak vs bana daha samimi geliyo. Tabi bu zamanda böyle şeylerden darlanıyolar. Hem ilgi isteyip hemde ilgiden darlanan çok dengesiz var.😄
165 Yorumla- +1 yıl
Aaa bu ben dengesizi 😅
- +1 yıl
Tövbe de ama yükselenim ikizler 😏😅
- +1 yıl
Ya ikizler değilim, boğayım ben
- +1 yıl
Bende korktum haısah
- +1 yıl
Onlarla bile anlaşıyorum ben ya :D tüm dengesizliklerine rağmen. Ama sevgilim kişisi veya eşim kişisi ikizler olsun istememmm.. tabii kader :D istemediğim ot neyse
- +1 yıl
Anlıyorum :D zor şeyler bunlar
- +1 yıl
:) iyi geceler
- +1 yıl
✌️
- +1 yıl
Ok
- +1 yıl
Sınamayın beni :D artık. En son ben yazayım ok? İyi geceler
- +1 yıl
😅
- +1 yıl
Hayır ben yazacam, bu sefer gerçekten engelleyecem 😃
- +1 yıl
Zorlamayın beni :D elimden bir kaza çıkacak
- +1 yıl
Sen yazma 😏 uff
- +1 yıl
Son yorumu yapmama izin verecek misin?
- +1 yıl
Eyvallah 😃
- +1 yıl
de haydeee :D hsjsh o son yorumdu
- +1 yıl
yiooo est. :D
- +1 yıl
Estarabim diyorum hsjdsh
- +1 yıl
Estağfurullah idi o :D doğru mu yazdım acaba kafamda deli sorular
- +1 yıl
Ok bb 😃
- +1 yıl
İyi geceler ✌️
- +1 yıl
İvitt?
- +1 yıl
Ne alaka :D
- +1 yıl
:D tarzımız böyle
- +1 yıl
Lan burayı mesaj kutusuna çevirdin ya iki dakikada 🤨 her zaman tek tabancayım ben zaten
- +1 yıl
Öyle sayıyorum ✌️
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
Egolanmak nedir al engel
+1 yılBuradayım sevgi pıtırcığı. 🥰
Elbette her gün iletişimde olmalıyız. Ben iyi geceler bile demesem rahat uyuyamıyorum...
11 Yorumla- +1 yıl
Oyşşş☺️🌸
+1 yılSevgili aramasa'da olur, fakat sevdiğim ise günün her saati dakikası karşılıklı görüşebilir sohbet edebilir sürekli iletişimde kalabilirim kalmak gerekir , tabiki uygun müsait anlarda arayı acan, başka kıyılara yelken acmış demektir ... 🥂
10 Yorumla
+1 yılNe zaman iletişim kuralım 🤣 adı üzerinde sevgili ne işe yarar başka
144 Yorumla- +1 yıl
Öyle denmez 😃
- +1 yıl
Nasıl denir beni yont azcık insan olayım 🤣
- +1 yıl
shsjs yontma işlerine bakmıyoruz
- +1 yıl
Eğitim amaçlı 😀 eğitim şarttı hani
- +1 yıl
Öğretmen miyim ben 😂
- +1 yıl
Bilgi paylaşılmak için her bilgi paylaşan öğretmen mi olur 😀
- +1 yıl
Ben bilgi paylaşmayı sevmem herkes kendi öğrensin ne öğreniyorsa 😂
- +1 yıl
Cimri pis hain 🤣
- +1 yıl
Oha teveccühün 😅
- +1 yıl
Mikrop bile senin vucudunu sevmemiş terk etmiş 🤣 daha da yorum yazmıyorum anein sorulara
- +1 yıl
shsjjs olabiliyor böyle vakalar
- +1 yıl
Olmaz olamaz nayır göremiyorum 🤣
- +1 yıl
Kör oldu vah :D
- +1 yıl
Ahada engelledim seni 🤣 toptan kurtuldum senden
- +1 yıl
Tamam yahu ✌️😁
- +1 yıl
Çabuk özür dile minnoş kalbimi kırdın bşr kere 😀 neredeyse şiir olacaktı
- +1 yıl
Hayatta özür dilemem, engelliyordun sen az önce :D onu bi hayata geçir
- +1 yıl
😀😀 Şaka şaka sende hiç şakadan anlamaz oldun bu mikroplar sana hiç yaramadı
- +1 yıl
shsjsh ne mikrobu? Ben attım tüm mikropları çöpe
- +1 yıl
Sertaç Ortaç şarkısı değilmiydi o 🤣 çöpe mikrop mu atılır hem gaddar onlarda canlı yaşamak istiyorlar
- +1 yıl
Sahiplen o zaman :D
- +1 yıl
Bende çok var 🤣 fazlası zarar
- +1 yıl
sjsjsh tamam başkaları sahipleniyor zaten :D
- +1 yıl
Hayrını görsünler 🤣
- +1 yıl
Tabii görsünler 😌
- +1 yıl
Kocaman kaya atıldı sanki 😀 bilinç altlarına ince mesajlar mı var
- +1 yıl
Her zaman :D shshs zeki şey
- +1 yıl
Zeki kim ben tanıyor muyum 😀
- +1 yıl
Alasya olan hani nur içinde yatsın
- +1 yıl
Son zeki bükücü 🤣banane ya nasıl yatarsa yatsın ister ters dönsün yatsın
- +1 yıl
Tövbe de nskdsh
- +1 yıl
🤣 Ben sözümü yemem tövbe demek bşr daha yapmam demek ama ben bunu hep yaparım
- +1 yıl
Günahkar 😃
- +1 yıl
😈😈 İşte o ben 🤣 Yok ya o filmdi hey gidi Angelina ya aşık olmuştum
- +1 yıl
yaw ne alaka :D
- +1 yıl
Aklıma geldi paylaşmak istedim 🤣 ne var bunda sanada kimseyi beğendirmedik gitti
- +1 yıl
Seçiciyim :D
- +1 yıl
🤣 Pazara çıkma sen seçiyorsun ama anlaşılan eve gelince seçtiklerini çöpe atıyorsun
- +1 yıl
Ah ya bu ben :D sus şimdi hayalet, iyi geceler
- +1 yıl
Hayalet derken caper olan hayalet mi yoksa hayal et mi hayal kurmaktan gelen 🤣🤣
- +1 yıl
Ghost olandan :D hayal et ne alaka
- +1 yıl
Hee tamam 🤣 oldu iyi geceler ettim gitti
- +1 yıl
✌️
- +1 yıl
Tamam iki kere iyi geceler bir az oldu haklısın 🤣
+1 yılŞart değil farz 😂
Merak ederim yahu ben. İyi olduğunu bileyim uzun konuşmasak da olur.11 Yorumla- +1 yıl
Yürüüü be 😅💪
Hayatımda bir insan varsa evet her gün iletişimde olmak isterim. Yoğun geçen bir günün içinde dahil hal hatır sorulabilir kısacık da olsa vakit ayırılabilir diye düşünüyorum. Bu beklenti yerinde bence. Merak ederim, merak edilmek isterim. :))
10 Yorumlaİletişimsizlik yarım saati geçemez savaş çıkarırım😄
11 Yorumla- +1 yıl
Yavrum ne yaptın sen ya 😅
Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Şart koşmayalımda öyle olması daha güzel diyelim fkkdkd.
13 Yorumla- +1 yıl
Bunaltıcı ya 😅
- +1 yıl
Tamam yahu :D
+1 yılSevgilimse tabiki şart her günü geçtim saat başı iletişim de olurum..
17 Yorumla- +1 yıl
Eyvah eyvah 😂
- +1 yıl
Bir zamanlar öyleydi yani 😂😂
- +1 yıl
Şimdi değil mi 😅
- +1 yıl
Şimdi okadar değil çocuklardan fırsat kalmıyor😅😅 ozaman çocuklar olmadığı için saracak bir şey arıyordum herhalde 😅😅
- +1 yıl
shsjs ah biz kadınlar
- +1 yıl
Aynen biz kadınları anlamak zordur
- +1 yıl
😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılTemel seviyede, abartıya kaçmadan o gün ki hal hatırı sormakta fayda var tabiki.
Ama her gün saatlerce konuşmak veya mesajlaşmak beni sıkıyor.
20 Yorumla İletişimde bulunmak tabii ki de gereklidir. Fakat, bu sürekli karşı tarafı sıkabileceğin anlamına gelmiyor. Veya her saniye, her dakika onunla konuşmanı gerektirmiyor. Sadece nerde ve nasıl olduğunu bilmesi yeterlidir bence. Yanii, dozunu kaçırmadığın sürece iletişimde kalınabilir. Sonuçta sürekli sürekli konuşmak, her an, her saniye de konuşmak ilişkiyi fazlasıyla yıpratıyor. Tecrübeyle sabit. :D
10 Yorumla
+1 yılElbette sevgilim olsaydı böyle olsun isterdim
30 YorumlaRapor verir gibi olması saçma ama samimiyet doğrultusunda suyunu çıkarmadan iletişimde kalmak gerekir. Yoksa iki taraf da boğulur.
10 YorumlaEvet hergun yazacak müsait olduğu her an yazacak sesimi duyup arayacak araya gün girdiği an o ilişkiden bir cacık olmaz istemem de zaten
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılElbette iletişimde olunmalı. Yoksa sevgilim olmuş olmamış ne fark eder? Her an olmasa da müsait zamanlarda gün içinde neler yaptığımızı birbirimizle paylaşabilmeliyiz. Aşkımızı, özlemimizi dile getirmeliyiz.
10 Yorumla
+1 yılSevgiliyle her gün iletişim kurulabilir ama günün her saati her dakikası iletişim kurmak beni sıkar, istemem öylesini
10 Yorumla
+1 yılbi zahmet... beni aramayan sormayan merak etmeyen, benim de merak etmediğim adamla ne işim olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 614 cevap paylaştı.
+1 yılNiye var? Ne işe yarıyor? Neden sevgili olursun? Sana ne katıyor? Sesini duymuyorsam halimi hatrımı merak etmiyorsa neyleyim böyle aşkın ızdırabını
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kesinlikle her gün iletişimde olmak zorundasın Eğer elinde olmayan sebeplerle yazamadıysan dördüncü günün sonunda ihanetle yüzleşmen gerekiyor demektir. Hem de öyle böyle değil. Döndüğünde onu her türlü pisliğe ve çirkefliğe batmış ve ihanet edilmiş olarak bulursun kendini
00 Yorumla
+1 yılSeven insan sürekli sevdigi kişiden haber almak istemez mi?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılHaftada bir konuşup sürekli mesajlaşan sevgililer kaldimi acaba
10 Yorumla Evet gerekli ama sıkmadan, her dakika mesajlaşmak illa aramak falan değil.
10 Yorumla
+1 yılİletişim olmalı ama gün içerisinde sürekli olması sıkar beni
10 YorumlaBirliktelik içerisindeysen sürekli iletişim olmalı.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 926 cevap paylaştı.
+1 yılTerk edildikten sonra bunu görmek dşeixövkrld
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Elbette Ben sevdiğim insanı sorarım onun da beni sormasını isterim.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvet iletişim olmalı ama mesafeyi korumak gerek saniyede bir mesajlasilmaz mesela soğuyor insan mesajlaşmaktan sıkıliyor çalan her şeyi yeni tutmak için bence en iyisi mesafedir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. İletişim önemli, insan değer verdiğine 2 3 dk ayıramıyorsa ayıp kaçar.
10 Yorumla
+1 yılYok aman aman her saat mesaj atan kişi sevgilim olmasın
Ben yay burcuyum arkadaş beni sıkmayın :D10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılEee bi zahmet
Yani kendisine eziyet olmayacaksa bir merhaba günaydn yazsn en azndan10 Yorumla
+1 yılO ne sürekli iletişimde kalırsam özlemem ki. Hiç gerekli değil.
10 Yorumla
+1 yılGerekli değil ama her gün iş çıkışı görüşmem lazım yanımda olmayan kişi ile yapamam uzak olmaz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Evet, bu bir şart.
Araya boşluk girmesi rahatsız eder.10 Yorumla
+1 yılEvet. Ondan ve ailemden başka kimse umrumda olmadığı için şart.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Hayir degildir surekli konusmamiza veya hergun iletisimde kalmamiz gerekmiyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılEğer düzenli sohbet edemiyorsak sevgili olmamızın manası yoktur..
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. iletişimde kalmak iyidir abartma olmadan tabii
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHiç gerek yok banane ya biz haftada bir buluşuyoruz haftada 2 saatte max telefonda konuşuyoruz
10 YorumlaBu kesinlikle şarttır en azından nasıl olduğunu, nerede olduğunu bilmek bile insanın içini bir nebze rahatlatır.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Tabii özlerim yoksa 😎
13 Yorumla- +1 yıl
Bi güncük özle nolceek
- +1 yıl
Tamam üzülme sen :D
Yani bi nörün, ne ediin diye sormak lazım.😄
12 Yorumla- +1 yıl
Ama “nörün?” de tamam mı :D
+1 yılsevgiliyle tabi ki sürekli iletişim içinde olmak gerekir
10 Yorumla
+1 yılHergün iletişim olmazsa olur mu ya elimden gelse hiç kapatmam o teli 😂😂
10 YorumlaKesinlikle şart yoksa beraber olmamın mantığı yok bence
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkesinlikle şart 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Fena.. 😅
Aşk İlişkileri konusunda 355 cevap paylaştı. Hayır iletişim önemli koparmamak lazım
10 Yorumla
+1 yılTabi yani kalınsa iyi olur 🙂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Evet. Her gün değil her an!
10 Yorumla- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 