Dün doğum günümü kimse kutlamadi cok kalbim kırıldı şimdi depresyondan çıkamıyorum ne yapacagim?

Kendimi çok değersiz hissediyorum. Dün benim doğum günümdü 19 yaşıma girdim ve bi tane arkadasim bile kutlamadi. Hatirlasalar kutlarlardı eminim ama hatirlamadilar😔Onu geçtim babam bile kutlamadi zaten babamla hiç baba-kız iliskimiz olmadı. Ailem pahalı diye pasta bile almadılar. O kadar değersiz hissediyorum ki bütün günüm ağlayarak geçti. Kimse bana değer vermiyor 1 kişi bile mi hatirlamaz demek ki bu kadar gereksiz, boş birisiyim ben
Dün doğum günümü kimse kutlamadi cok kalbim kırıldı şimdi depresyondan çıkamıyorum ne yapacagim?
Cevapla