Bugün benim doğum günüm ve kendime bir şey alamadığım için moralim çok bozuk erken yaşta nasıl çalışabilirim?

Bugün benim doğum günümdü ama ne hediye geldi ne de kendime alabildim çalışmayı çok istiyorum ama gençyaştayım 5 ay önce iş bulabilseydim para biriktirip kendime telefon alacaktım lütfen nasıl para kazanacağımla ilgili öneride bulunur musunuz
Bugün benim doğum günüm ve kendime bir şey alamadığım için moralim çok bozuk erken yaşta nasıl çalışabilirim?
Cevapla