Güncellemeler
1 yıl
Neye
Neren yaşlı len dövdrme kendini 😂ben 42 yim sadece sevgilim var, ev araba ben de alamadım bak benden daha iyisin
Ama genç sevgilim var🤭
Sibyanci
Saçmalama 30 yaşında adama çocuk my diyosn😂sübyanlara bakmam
Sen de bebeksn o zaman demek🤣
Ben bebegim
maalesef ben de öyle canim
Bu samimiyet nerden geliyor
Kusura bakmayın lafın gelişi ☺️
Şaka yaptım alınma:)
Vallaha dovecen sandım korktum ya 😂😂😂😂🤣
Ne haddime :)
Hmmm☺️
Peki
🙏..
Tmmm
Cevap
1Cevap
Bende hiç bir şeye sahip değilim hayat adil değil çünkü. yaşlandık
İlginç
Türk gencinin büyük kısmını anlatıyorsun
Yaşlıyım ben
Şu an cogu genc öyle
Ben yaşlıyım
Kendine sor
Sordum soylemedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar