Herkesin her istediği oluyorken neden benim istediklerim olmuyor?

Ben hayattan çok fazla bir şey istemiyorum. Sadece sevildiğim sevilebilceğim kişiler olsun istedim. Lisede bir sevgilim oldu oda çok kısa sürdü. Üniversitede bazı kişilerle konuştum hepsi bir süre sonra beni istemedi. Küçüklüğümden beri sürekli yok çok güzelsin yok sen ne canlar yakıcaksın vs. övgüler aldım. Ama büyüdüğümde hiç sevilmedim, bir süre sonra herkes kaçtı benden. Kimsenin hakkına vs. girmedim elimden geldiğince yapıcı oldum. Kendimden güçsüz gördüğüm kimseyi ezmedim. Üniversitede kız gruplarında bile dışlanmasam bile beni yanında istemediklerini hissettim. Babam abime gelince aslan oğlum vs. bana gelince en muhafazakar insan. Ben nerde yanlış yapıyorum. Neden bu toplumda yer almak isterken toplum beni istemiyor?

Herkesin her istediği oluyorken neden benim istediklerim olmuyor?
Cevapla