AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hah buldum senii
Daha kolay yollar da var da hanımefendinij sınırlarına saygım var😇 hoş geldin:d
Hayır soru için uğraştırdıgin için ve ondan önce gıcık ettiğin içindi bu😅 yoksa uğraşmıyorum zaten:)
Haha tamam o zaman sorun yok iki dk uğraş benim için ölmezsin
Neyse biz konumuza dönelim eşim bilerekmi yaptı yani zaten bebek istiyordu korunamayacağımı bildiği içinmi yaptı
Sen laf sokarken iyidi ama hep ben suçluyum 😒 sanmam dedim ona, çünkü hamle senden geldi senden hamle gelene kadar aklında bu düşüncenin olduğunu sanmıyorum ben
Hee o an aklına gelmisse o benim suçum değil tabi😅
Çok korkuyorum desem inanırmısın olacak gibi hissediyorum
Yok yok sen bizim için kıymetlisin hahahahahaha
Kıymetliye de hep laf sokuluyor ama😅
İstemiyorsan hap alabilirsin belki:)
Bizde böyle 😁
Hap kullanamıyorum ilaç gelmiyor bana
O kötüymüş o zaman:/
Duadan başka çare kalmadı galiba 😅
Kendimi üzmeyeceğim sonuçta ben evliyim ve çocuğum olabilir kimse yadırgamaz
Orası öyle de senin hazır olup olmaman önemli diye şey yaptım ben:)
İnan kendime teselli veriyorum başka bir şey değil hazır hissetmiyorum zaten bu kocamı da bir çocuk yapma aşkı tutmuş
Bu yüzden dedim ben de. Esin işte bu konuda biraz bencil davranıyor kusura bakmasın:/
Beni bu kadar sevip önemseyen bir adamın neden bu konuda bu kadar bencil olduğunu bende anlamıyorum. Yaşımız daha çok genç. 1 yıldır evliyiz önümüzde çok uzun zaman var ama o çok ısrarcı ve bu konuda inanılmaz bencil davranıyor
İşte ne kadar uyum olursa olsun bazen kişilerin bir falsosu oluyor. Diğer her konuda mükemmel olsa bile bu konuda bencil biraz nedenini ben de bilmiyorum, çünkü burada öncelikli karar kadının olmalı düşünüyorum ben
Kesinlikle karar kadının olmalı çünkü bebekle en çok vakit geçiren ben olacağım.
Onu bırak doğuran sensin zaten:d
Evet hahahahha ama ikna edilemeyecek kadar inatçı bu konu da ne yapacağım bilmiyorum
Orada da güçlü bir kadın imajı koyacaksın karşısına:d
Bu diğer konular gibi değil gerçekten ne yaptıysam vazgeçmiyor haftalarca konuşmadığım bile oldu yine her fırsatta bebek istiyorum dedi kavga bile ettik yine de istiyorum diyor 😔
Kıyamam:/ çok fazla inatçıymis
Diğer konularda asla istemediğim bir şey için beni zorlamaz. ama bu konu da kaç kere kavga ettik hiç kaç kere bir şey demeden evden çıktı gitti ne telefonumu açtı ne de eve geldiğinde sorularıma cevap verdi öyle mum gibi durdu karşımda
Hani gerçekten abartmış ama inadı da geçmiş bu durum
Onla bir kere oturup gerçekten bu konuyu konuşmak istedim gittim konuşmaya ve bana senden çocuğum olsun istiyorum aile olalım anne olduğunu görmek istiyorum baba olmak nasıl bir duygu bunu bizim çocuğumuzla öğrenmek istiyorum dedi başka bir şey demedi yine bir sonuca varamadık
Tamam bunu sen de istiyorsun zaten sorun bu değil. Sorun senin hazır olmaman:/
Anlatamıyorum asla anlaşamıyoruz bu konu da. Bana sürekli beni baba olmak için yetersiz mi görüyorsun diyor onu küçümsediğimi düşünüyor kaç defa ağladım öyle olmadığını anlatmak için ama taktı kafaya o çocuk olacak diyor
Şubesinin şeyi ama yani. Kadın gayet bunun tek nedeni esas nedenini söylüyor sana zaten, bu ayıp gerçekten.
İşte galiba ne kadar arabada olanları ben başlatsam da amacı oydu o her fırsatta istediğini eyleme geçirir çocuk olana kadarda peşimi bırakmaz
şu an durduk bir köşede dinleniyor biraz
Bilmiyorum ya hani şu son söylediklerin cidden kırıcı şeylerdi, ben arabada olan şeyleri eğlence için söylemiştim ama böyle kendi çıkarı için kullanırsa ne diyim
Sen de kafanı dinle biraz
Araba da olanlar çok güzeldi gözlerinden ne kadar mutlu olduğu ne kadar zevk aldığı belliydi bittiği halde hâlâ bana dokunması saçma değilmi eğer amacı sadece çocuk yapmak olsa devamını getirmez elini çekerdi bedenimden onlar yaşanırken aklımın ucundan geçmedi acaba kafamda mı kuruyorum
Ama şu var zaten aranızda tutku var onu yapması zaten doğal bir şey onda neden elini çeksin ki? İstediği şey bencilce sadece. Tutkuyu yaşarken kendi istediğini de yapmış olabilir. Şu son söylediklerin olmasa işte ben de sanmam diyordum ama şimdi bilmiyorum
Bilmiyorum umarım bu kadar bencilce davranıp benim isteklerimi yok saymamıştır kürt inadı ondaki işte ne yapacaksın off 😒
Bilemiyorum açıkçası
Bir diyarbakırlıyla evlenirken bunu hesaba katmalıydım eyrafındaki yaşıtlarının 3 çocuğu var o da o yaşantıya alıştığı için durmadan çocuk istiyor
Ama ısrarla söyleyeceğim, kadının hazır olması her şeyden önemli. Sana bu kadar değer veriyorsa bu konuda da seni dinlemeli.
Dinlemiyor beni ne yaptıysam ikna edemiyorum
Bir süre iliskiden uzak dur diyeceğim, bu sana da ceza olur. Çözümü de pek yok bu durumun böyle olunca
Galiba öyle yapacağım ama bir kere denediğimde o her istediğinde ondan kaçıyordum 3 gün sonra dayanamayıp yanıma geldi hiç bir şey demeden kolumdan tutup odaya götürdü bir anda kendimi o şekilde buldum
Evliliğimizde kocam daha baskın olduğu için söz geçiremeyebiliyorum bu da bir örneği
Sonu tahmin edilir bitmiş ama tek yapılacak şey yine bu gibi duruyor
Sen de baskinligini biraz arttır
Evet maalesef öyle bitti
Karşı koyamıyorum ona gerçekten çok direniyorum ama olmuyor
Bu sefer biraz daha fazla diren yine de, çünkü bugün yaptığının karşılığı bencilce isteği olmamalı
Bugün olanları düşününce kafayı yiyorum o kadar güzel şey sadece çocuk içinmiydi yaa beni hiç mi istemedi
Öyle düşünme yine de sen istenmeyecek bir kadın mısın yani? Çıkar bu düşünceyi
Asla değilim. Bence bana böyle düşündürttüğü için utanmalı
Yani şu durumda kesinlikle suçlu
Dövesim geldi. Yazık ediyor bize ben onu bir kere ilgisiz bırakmadım bir kere bile ihtiyaçlarını karşılıksız bırakmadım ama onun yaptığına bak ne diyeceğimi bilemiyorum
Uykuya daldığı sırada döv bence:)
Babamlara gidiyoruz dövemem orada eve dönünce yapacağım 😅
Sessizce döversin ya :d
Ben onu döversem bana karşılığı sessizce olmaz mecbur bekleyeceğim 😀
Ahaha en azından neseni yine biraz geri getirdik:)
Teşekkür ederim 🙂
Ne demek efenim:) her ne kadar laf sokulsam da :d nedeni yerine getirmek isterim
Sana laf sokuncada eğleniyorum 😅 ama şu an yapmayacağım 😂
Hele bir laf sok, eşinle baş başa bırakırım seni valla 😅
Bu yaptığından sonra asla kalmak istemiyorum yol bitsede rahatlasam artık
Seni sıkıyorsam lütfen söyle galiba çok sıktım yolda canım sıkılıyor diye sürekli durmadan bir şeyler anlattım sana
Sakin ol:)
Umarım kafamda kuruyorumdur çünkü olanlar bir amaç için olsun istemiyorum
Zihnini gevşet, stres olma. Bu düşünceleri bu aksamlik bir kenara bırak:)
Biz yetişmek üzereyiz görüşürüz yarın muhakkak konuşalım ama 🙂 ne olursa olsun sayende eşimle çok güzel şeyler yaşadım 😀 iyi akşamlar
Elimden geldiğince öyle yapacağım 🙂
Ben burdayım zaten biliyorsun:) iyi geceler şimdiden sana ve kafanı dinle en önemlisi:)
Teşekkür ederim 🙂 gece odamıza çekilince soracağım ne amaçla olduğunu
Sordun mu:)
Günaydın. Evet sordum sadece seni kızdırmak istemiştim başka amaçla yaklaşmadım sana diyor şu an bana biraz kızgın pek konuşmuyor belli etmiyor bana ama kırıldı galiba
Kızdırmak istemiş ve o kırgın? O nasıl oluyor ya, senin hassas olduğunu bilmiyor mu bu konuda
Ya şimdi yaparken korunmadık ya sana gıcıklık olsun diye söyledim diyor
Bende çok üstüne gittim ben o kadar arzuladım seni asla yapmadığımız bir şeyi ilk defa yaptık ama sen sadece çocuk için bana yaklaştın filan dedim o da nasıl böyle düşünürsün ben senin isteğin olmadığı için bir kere bile korunmadan ilişkiye girmedim dedi evet hâlâ çocuk istiyorum ama sana dokunmamın amacı asla çocuk değildi seni arzuladım sadece dedi
Bunu ben de dedim, tek amacı o olamaz çünkü aranızda bir tutku var. Ama senin dün anlattıkların bencil olduğunu ve hani arzularken hir yandan da bunu kullanabileceğini gösteren bir şeydi.
Beni manipüle ediyor ona kızacağımı bildiği zaman hep yapar şu an benimle konuşmamasının sebebi bu
Bana çok aşık ama bi o kadarda bencil bi koca
Bir nebze bencillik tolere edilebilir de bir noktadan sonra da eşi üzen bir hale geliyor ama bu:/
Uzun zamandır her dediğinde ağlıyorum ama çocuk istiyorum demekten vazgeçmiyor
Ve sonra de gelip bu tür durumlarda seni manipüle etmeye çalışıyor üzüyor yine, ne diyim ki:/
Bende ona aynısı yapmaya karar verdim o ne yaparsa karşılığı da aynı olacak
Belki hani ne hissettiğini anlar bu sefer net olarak hatasını da tabi
Umarım anlar 😔
Anlaması lazım artık bu kadar değer verdiği birinin halini görünce
O kadar çok baba olmak istiyor ki bazen kendimi suçluyorum 😒
Hey bunu sakın yapma
Çünkü bu hani tek taraflı istenecek bir şey değil iki tarafın da hazır olması gereken bir süreç, sadece doğması değil yani sonrasında uzun bir süreç bekliyor olacak sizi, bir taraf bile buna hazır değilse diğer kişiyi daha zorlu bir sürece sürükler...
Çok güzel anlatıyorsun ama inanki huzurum yok diyarbakıra onun ailesini ziyarete gittiğimiz zamanlarda kendini bilmez bazı akrabaları çocuk yokmu diye soruyorlar o zaman eşim biz istemiyoruz diye beni savunuyor ama evde beni yiyip bitiriyor
Açıkçası "o" zihniyeti sevmiyorum. Fakat eşin dışarıya karşı gayet güzel şekilde seni savunurken evde bunu yapması da çok saçma. Sen zaten kendini hazır hissettiğinde bunu büyük bir mutlulukla ondan isteyeceksin böyle birisin sende çünkü. Sadece kendini hazır hissetmeyi bekliyorsun
Keşke ne kadar istediğimi bilse ama isteğimin bu zaman olmadığını da idrak etse ama yok olmuyor
Belki de tek ve büyük hani nasıl diyim hatası, kötü özelliği bu zaten sana yönelik. Ama işte son kizdirmasinda sende hata yok senin hassas olduğunu bildiği konuda bunu yapmamaliydi
şu an babamla oturmuşlar konuyu konuştuğumdan bu yana yüzüme bakmıyor
Hatalı olan kendisi valla buna hakkı yok
Bu çocuk olayından başka hiç bir sorunumuz yok hayatımızdaki tek sorun bu
Bunu sorun haline getiren de kendisi işte
Ama manipüle ediyor beni dayanamıyorum gidiyorum yanına özür diliyorum suçum yokken bile
Hey bunu yapma işte:) bu sefer güçlü dur hatasını fark etsin
Özlüyorum 🤪
Böyle dersen valla ben yanında durmam😅 güçlü duracaksan yanındayım ama
Galiba artık bir şeyler yapmak zorundayım sabrım taşıyor bazen ama hiç bir şey yapamıyorum sadece ağlıyorum ya da arkadaşlarımı arayıp buluşuyorum
Ne yapmayı düşünüyorsun?
Ya hiç bilmiyorum
Dediğim gibi güçlü durarak bu konunun seni ne kadar uzdugunu, rahatsız hissettirdiğini hissettirmelisin ona. O anlayana kadar
Yapacağım bu sefer 🙂
İşte bu, savaşçı kadın!!:)
Görsün gününü bu sefer manipüle edemeyince ne yapacak bakalım 😀
İşte belki böyle anlar ne yaptığını 😅
Ama ilişkiden de uzak durmalıyım çünkü sadece hareketlerimle değil alıştığı şeylerede mahrum bırakmalıyım ki kısa sürede çözüme ulaşayım
Bu konu seni zorlayacak biraz işte:) ama yapmalısın
Öyle olacak ama yapmak zorundayım mecburum
Yapabilirsin bence:)
Yaparım bu sefer geçenki gibi kolumdan tutup odaya götüremez babamla annemin yanında bunu yapamayacağına göre 😅 şimdiden başardım galiba 😅
Bunu da yaparsa zaten tamam o kazansın ya 😅
Başaracaksın, " bir sanatçının dokunuşu" ile :)
😂 bencede ama yapmasın sinirliyim ona🤨
İyiki o soruyu sordun mu diyelim mi 😀
O kadarına da cesaret edemez zaten, yiyorsa yapsin😅
İyi ki soruyu sordun diyelim mi *
Yoksa böyle devam ederdik 😒
Soru değil bence orada cevap veren daha önemli, çünkü kendini döken sendin:)
Yapamaz zaten içim rahat 😂
Haklısın ama yine de teşekkür ederim
Sende biraz aşk hayatından bahsetsene ben kendimi anlatmaktan sıkıldım sende dinlemekten sıkılmışsındır
Şöyle ki bekar olan benim, evli olan sen yani anlatacak aşk hayatı olan sensin 😅
Ama sormak istediğin şeyler varsa emrinize amadeyiz tabi efenim:d
Haklısın ama 😂 hiçmi unutamadığın biri yok anlat işte merak ediyorum
Bir düşünelim, hiç unutmam bir evli kadın vardı...
İnanmıyorum aşık mı oldun
Seninle uğraşmak için yazmıştım ya 😅 ama evet derin sevgi beslediğim biri olmuştu, sonrasında dost kaldığım biri
E anlattt o zaman çok merak ediyorum 😁
Hangi kısmını merak ediyorsun ama onları sor😅
Nasıl tanıştın mesela
İnternet üzerinden tanışmıştık. Yazdığımız bir platformda. Daha sonra bir süre konuştuk ve sonra gerçekten tanışmak için yaşadığı şehire gitmiştim:)
Hiç birlikte oldunuzmu sevgiliyken neler yaşadınız ve neden ayrıldınız ama tabi anlatmak istersen zorlama yok asla
Ya şehir değiştirecek kadar sevdin demekki
Evet, özel biriydi benim için hala da öyledir. Dost olarak kalsak da. Sanatsal yönümü keşfetmemi de o sağlamıştır mesela. Sanatçıya dokunuşu da yapan biri vardı yani:) ayrılma konusu o dönemki farklı sorunlardı, mesafe vs. Buluştuğumuz zamanlar geziyorduk, oyun oynuyorduk ikimizde severiz çünkü. Yürüyüş yapardık birbirimize kitaplar önerirdik. Fanteziler konusunda zaten çoğu fantezimiz ortak gibi bir şeydi. Tutkulu biriydi benim gibi, yazmayı da severdi.:)
Bu kadar özel biri senin için bir dost olmuşsa helal olsun ama ne olursa olsun bir geçmiş varsa o dostluk olmaz dost gibi görünmeye çalışılır.
Sanatçı dokunuşu için teşekkkür etmek gerekir şanslısın karşına bu kadar tutkulu biri çıktığı için bana tavsiyelerini yaşattın mı kıza 🤪
Sana tavsiyelerim neydi ki🤔😏:d
Olduk ama:) o yüzden özel belki de
Tavsiye değilde cesaret diyelim arabada yapacak kadar cesaretlendirdin beni
Bu dokunuş özel bir dokunuş işte, çünkü içindeki cesareti ortaya çıkarmak kolay değil her zaman, hele de böyle bir yerde yani:) ama onunla da farklı arzularimiz oldu evet:)
Sizi merak ettim sadece nasıldı ilişkiniz
Tutku doludur kesin 🙂
Kavga etmemisizdir mesela. Evet birbirimize kızmış, kırmış da olabiliriz ama konuşurduk. Dost kaldıktan sonra da çünkü konuşmadığımiz uzak kaldığımız zamanlar yüzleşmek istediğimiz zaman da oldu ama konuştuk sadece konuştuk ve sorunlar çözüldü hep öyle oluyordu:)
Tutku kesinlikle o da sanatçı ruhlu çünkü:) delice, sapıkça...
Tekrar bir ihtimal yokmu
Yok, çünkü sevgilisi var zaten:)
Yaa yapma üzüldüm sen ondan başkasını sevebiliyormusun gönlün izin veriyormu o önemli artık
Bu olaylar çok uzun zaman önceydi zaten:) ama hayatımda işte özel yerlerden birinde o yani.
Ama ben üzüldüm umarım sen artık üzülmüyorsundur
Yok dedim ya dost olarak kaldık diye, konuştuğumuz zamanlar gülerek keyifle konuşabiliyoruz:)
Öyleyse ne mutlu hiç özlemiyormusun ona sapıklık yapmayı 😀 şu an bir düşündümde uzun zamandır ayrılıp barıştığım ilişkim yok 8 yıldır tanışıyoruz mehmetle ama bunun son 3 yılında hiç ayrılık yok 1 yıldırda evliyiz kafayı yedim iki dk da asla ayrı kalamam ölürüm onsuz herhalde nasıl dayandın ilk zamanlarda onsuz kalmaya
Zordu zaten, o dönemler ciddi anlamda zordu ama zamanla işte zorluk yerini alışmaya bıraktı:) hala sapıklık yapıyorum zaten...:d seninki işte zaten baya baya uzun birliktelik senin iyice böyle olman doğal:)
Sapıklık yaptığına göre 😂 hayatında biri var
Yoo ona yapıyorum 😌:d
😐😐 demekki hâlâ bir şeyler var yani yoksa benmi salağım demek istediğini anlamıyorum
Ahaha hikâye yazdığım zaman onu da ekliyorum erotik tarzda yazdığım hikâyede oluyor erotik/korku gibi vs, ona da atıyorum okuması için:d
Okıyunca ne diyor peki
Beğeniyor ya yazdıklarımı çoğunlukla, yoksa eleştirisini de yapıyor
Erotik tarzda yazdığında yok kız burası böyle olsun derken birbirinize yavşadığınız olmuyormu erotik hikayeyi biraz kendi lehinize kullanıyormusunuz yani yok dersen inanmam sende o göz yok ilk fırsatta yaparsın sen 😅
Ahaha yok ya bir noktaya kadar izin veriyor sataşmaya da:d ki onun sahnelerini daha çok kızlarla yazıyorum zaten...
Sen nasıl bi adam oldun ya 😅 o sahneleri kızlarla yazmanın amacı daha gerçekçi olması mı
Hayır o anlamda değil😅 onun olduğu sahnelerde erkek değil de kadın karakterler kullanıyorum demek istedim...
Niye kısaknıyormusun hikayede bile
Yoksa benmi anlamıyorum dediğini 😅
Biseksüel bir cinsel yönelime sahip kendisi...:d
Haa beklemiyordum ☺️ şuanki sevgilisi hangi cinsiyetten acaba sorun olmazsa çok merak ettim de
Erkek şu anki:)
diyecek bir şey bulamadım 🙂 senin lgbtye bakış açın ne
Ahaha neden:) benim herkes istediği cinsel yönelime sahip olabilir:)
Fanteziler de böyle benim için
Benim içinde sorun yok saygı duyarım onlara ama sevmiyorum kesinlikle bir saygısızlık yapmam ama sevdiğim söylenemez
Neden sevmiyorsun?:)
Doğru bulmuyorum aklıma yatmıyor düşünceleri
Heteroseksüel insanlardan bir farki yok aslında sadece cinsel yönelimleri farklı:) ama saygı duyuyorsan hani daha bir şey denemez zaten
Evet tabi ki saygı duyuyorum kendi hayatları kendi bilecekleri iş karışamam haddime değill bu konu 🙂
Böyle olduktan sonra söylenecek bir şey kalmıyor zaten, çünkü herkesin kendi görüşleri olabilir:)
Tabi ki herkese saygı duymak gerekiyor her insan aynı olmadığı gibi aynı da düşünmüyor çok normal bu durum
Kesinlikle, fanteziler konusu da bu şekilde:d
Bende öyle düşünüyorum ama neler olduğu burada anlatılmaz ki 😅
Yani öyle bir tarafları var tabi😅
Bazen iğrençlikmi yapıyorum diyorum ama hiçte öyle gelmiyor ,😅
Neden öyle düşünüyorsun:d
Yaparken zevk alıyorum ama düşününce iğrenç geliyor 😅
Bu daha ilginçmiş 😅
Söyleyesem sende öyle düşünürsün 😅
Ne ki acaba merak ettim🤔
En basiti oral yaparken bal dökerim ama en güzeli patlayan şeker dökmek ağzımda patlaması güzel oluyor
Senin zihninde de yaramazlıklar varmış ya😅
Yokmu sanıyordun 🤪
Bu daha en normali 😅
Daha neler var hanımefendi?:d
Anlatamam çok absürt 😅
Utandı kesin utandı 😌
normalde değilde yatakta çok yaramaz olduğum doğrudur 😅
İşte araba olayıyla yatak dışına da taşıdın onu ehehe:d
Öyle oldu valla ama bundan sonra dışarıda da rahat durmam kiii
Ahaha yaramaz kadına dönüştü tam:)
Olması gereken buymuş tek evde yaramazlık olmaz ki 😅
O zaman dışarıda yapılabilecek ne gibi yaramazlıklar geliyor aklına?:)
Hiç bir fikrim yok o an içimden ne geliyorsa onu yapacağım 😀
Ahaha anlıyorum:)
Dediğim gibi daha güzel olmazmı anı yaşamak daha zevk vericektir 😋
Elbette, ortama göre değişebilir yapılacaklar da:)
Kesinlikle ama şu an uzak duralım ya
Aile evinde de kaçamak şekilde bir köşede yaramazlık fena olmazdı...:d
şu an uzak dursun çok kırgınım 😒
Biliyorum, biraz uğrasiyim dedim onu yazıp:)
Aile evinde yapmadığımız şey değil ama bu sefer olmaz
Yine benim ailemi ziyarete geldiğimizde gece arkamdan duşa gelen bir adam kendisi cesaretli biridir de istemiyorum 😒
Ama herkes uyuyordu o sıra 😅
Duş da cesaret tabi ama duş ve yatak dışı bir yer daha cesaret isteyen bir şey olabilir:)
Ahaha işte herkes uyurken bir nebze daha kolay:d
Olsun uyanırlar diye o kadar korkmuştum ki anlatamam
Örnek neresi?
Riski elbet vardır da bjr nebze rahat yine:)
Örnek veremiyoruz maalesef:d
Yapma bu gece ihtiyacım var 😁
İhtiyacım var derken?:d
Oo dayanamıyorum
Bugün iki kere özür diledi
Uslu durun hanımefendi!!! Ne konuştuk bugün?:)
Bu gece konuşacakmış benimle
Anladığını gösterirse belki ondan sonra bir şey düşünülebilir:)
Anladı zaten konuşmuyordum onunla geldi neden konuşmuyorsun dedi beni çok kırıyorsun istemediğim şeyler için zorluyorsun dedim normalde ağlayarak derim ama bugün ağlamadım ciddi ciddi gözünün içine bakarak dedim
Ne dedi peki?
Özür diledi ve konuşalım lütfen beni dinle bir kere bile olsa her şeyi konuşalım dedi
Çünkü bugün farklıydım ağlamadan söyledim o da fark olduğunu anladı 🙂
O zaman dediğim gibi konuşmaya ve sonucuna göre davranilabilie:)
Hemen öyle yelkenleri indirmek yok yani hanımefendi!:)
Yok bu sefer bende ciddiyim asla eskisi gibi davranmayacağım
Konuşmaya göre eğer olumlu bir şeyler görürsen sarilirsin uyursun, yok hatalarına devam ediyor güçlü durmaya devam:)
Kesinlikle çözemezsek devam
Ama eğer beni anlamaya çalışırsa ödül var ona 😅
Kulağına fisildayan şeytan gibi hissediyorum biraz böyle olunca:d
Hemen büyüğünden bir ödül değil ama ufak çaplı bir şeyler olabilir:d
Şeytandan betersin sen 😅
Hanımefendi dinliyor ama yine de😌
Yok yok büyük olcak 😅
Ne ödül düşünüyorsun?
Fantezili bir şeyler ımmm 😋
Fantezili bir de, sade tarz da değil:d
Fantezisiz seks mi olur 😅
Nasıl fanteziler olduğuna göre değişir 😅
Sesimin fazla çıkmayacağı bütün fanteziler imkanı yok ama mecburen babam duymamalı 😅
Mutfakta oral seks de güzel fantezi, insanlar salonda vs iken...😅
Masa da dokunmayı daha çok seviyorum
Nasıl dokunmalar
Mastürbasyon yapıyorum ona nimette önümüzde çarpılacağız bir gün 😅
Ne, ona nasıl cesaret ediyorsunuz 😅
Kimse görmüyor ki offf zevkten deliriyor mimik bile yapamıyor yaa 😂
Riskli ya yine de:d
Korkuyorum ama kendimi alıkoyamıyorum bayılıyorum o haline mimik yapmamıyor ama gözlerinden anlıyorum delirdiğini 😀
Seni yaramaz...:)
Yaramaz değilim bence ya kocamı doyurmaya çalışıyorum sadece
Kendine itiraf etmelisin bence, yaramaz olduğunu 😅
Değilim yaaaa
Öylesin 😌
Sanki ne yapıyorum ya 😬
Onları söyletme artık 😅
Bir şey yapmıyorum ki ne söyleyeceksin 😅
Saydırma yaptıklarını şimdi 😅
Ya yapmıyorum sadece kocam aşırı istekli doyurana kadar böyle oluyorum
istekli hemde çok
Araba olayı peki?:) benim cesaret ettirmemle yaptığın, orada hiç onu bahane etme, kendi arzun için yaptın...:d
Hatırlatma ya kolundan tutup arabaya götürecem şimdi ahahahahah
Yaramaz olduğunu kabullen!!!:d
Hayır sadece kocamı doyurmaya çalışıyorum 🤤
Kabullenene kadar öneri ve cesaretlendirmeler askıya alınmıştır, bilginize...:d
O zaman sadece birazcık yaramazım 😅
Tamamen itiraf edelim şunu ama lütfen 😅
Birazcık öyleyim dedim ya daha ne istiyon
Birazcık değil daha fazlası çünkü:)
Neyse öyle olsun 😒 İyi geceler sana kocam çağırıyor 🤭
Konuştuklarımizi unutma:)
İyi geceler:)
Tamammm
dusgezginininguncesi.blogspot.com/.../...si-1.html
dusgezginininguncesi.blogspot.com/.../...si-2.html
AAA çok teşekkür ederim 😀🙏 müsait bir zamanda okuyacağım mutlaka
:)
Sen mi yazdın eşim senin uazdığını okumak istiyordu da
şu an evde olmadığım için okuyamıyorum yoksa mutlaka okurdum
Evet benim yoksa neden atıyım:d
Tamam öyleyse eve gidince okuyacağız 😀
Tamam:)
Sen nasılsın bakalım neler yapıyorsun
Hikaye konusu düşünüyorum, yazma isteğim geldi de bu aralar
Sanatçı ruhun yerinde durmuyor anladığım kadarıyla 😀 istersen ben seni rahat bırakayım 🙂 sana istek gelmişken
Düşünme aşaması daha sorun yok:d
Hiç bir şeyler yazmadım aşamalarını bilmiyorum ki 🙂
Denemeler yapılabilir aslında, öykü okuyarak yani:) bende de yavaş yavaş gelişmişti bu:)
Olabilir aslında
Bence gayet olur, zihnini serbest bırakmak yeterli:)
Bu aralar sıkıntıları çok kafaya takıyorum o yüzden yazacağım zaman bu zaman değildir
Yani, gevsedigin rahatladigin bir zaman daha iyi olur:) ama eğer zihnin kelimelere dökülmek istiyorsa yine de dok o zamanın da farklı etkisi oluyor
şu an dökersem küfür dökülür şimdilik kalsın 😅
Ahaha ona sen karar ver tabi😅
Ama müsait bir zmanda yazmayı deneyeceğim sanada sanatla ilgilenmek istiyorum demiştim belki budur yapmak istediğim şey
İşte denedikten sonra onu daha rahatlıkla görebilirsin bence:) güzel bir şeyler çıktıktan sonra isteğin artar
Umarım öyle olur 😀
Onu göreceğiz artık:)
Bakalım kısmet
Sana bomba bir soru sormak istiyorum:) istediğin fakat eşine söylemediğin bir fantezin var mı?
Var yapmayacağını bildiğim için söylemiyorum
Nedir o, merak ettim...:)
Nasıl anlatayım ki şimdi 😏
Ahaha sakin sakin anlatabilirsin bence:)
Utandım
O zaman derin bir nefes al ve sanatçının dokunuşunu hatırla gevşe, dlin çözülsün:)
Havuzda ağzıma boşalsın istiyorum bu da fantezi sayılırmı
Yani neden sayılmasın:) ama bunu neden yapmak istemesin ki?
Genelde tatile gittiğimizde denize gideriz otelin havuzunda nasıl yapalım yüzlerce insanın ortasın da
Otelin havuzunun tenha olduğu bir zamanda neden olmasın? Tabi yine insanlar olur ama daha az ve tabi buna daha uygun bir otelde:)
Bu kadarını yapamam 🤭 biz evde küvette hallediyoruz hahahahhaha
İnsanlar sorun di mi?😅
Evet insanlar olmasa neden yapmıyayım ya
Ve tabi görülme ihtimali de rahatsız ediyor galiba:)
Sonuçta otel yani o kadar insan var ve bu rahatsız olunacak bir durum özel olması gerekiyor çiftler için
Evet otelde fazla insan var orası doğru😅 ama devamındaki kısım bilemiyorum
Haklısın. İşte biz de dün konuştuk
Ve?:)
Sana anlatayım
Beni çağırdı ya yanına gittim sonra odaya geçtik oturdu yatağa bende kucağına oturdum güçlü durmadım çünkü ikna etmek için cilve yapmam lazımdı 😬 sonra bana hesap sordu niye konuşmuyorsun sana ne yaptım babanın yanında bir şey diyemeyeceğimi bildiğin için daha fazla üstüme geldin farkındayım derdin neyse anlat dedi bende konuyu açtım çocuk istemiyorum hazır hissetmiyorum dedim o da üzüldü yine 😒 ama seni anlamaya çalışacağım dedi yeterki böyle uzak durma benden dedi bende tamam dedim öyle bir öptüm ki onu sonra uyuduk 😅
Çaba gösterecek demek en azından iyi bir hamle bu bari:)
Hak etti ama
Hak etti ve fark etti en azından önemli gelişme bu:)
Evet öyle oldu şu an bir kere daha aşık oldum ya 😀
Hemen yine de yelkenleri indirme ama😅
Yok yok aşkım bu sefer hak ediyor
İyi bakalım:)
Haksızmıyım ya bu kadar aşıkken sorunlarımız çözülmeye başlamışken tam sırası 😅
Karar senin valla bu noktada:d
Dün gece o kadar güzeldiki uzun zaman sonra bu kadar huzurlu uyudum
Sanatçının dokunuşu olunca tabi:)
Ne kadar egolusun sen öyle 😂
Yoo değilim, mesela bir daha o dokunuşu yapmam, sorun değil yani, hiç problem değil..
Bak bak laflara hayır hiç bir yere gidemezsin izin yok bırakmıyorum seni 🙄
Esir mi alınıyorum acaba?😏
Evet esir aldım seni 🤭
Uuu sert, otoriter ve baskın bir hanımefendi olundu bir anda🙄
Bazı konularda baskınımdır kocamm dışında herkese baskınım
Adam kaçırma, esir tutma bunlara dahil mi:d
Yok yok korkma kaçırmam seni 😂
Daha demin esir aldı bir de kaçırmam diyor...😅
Tamam tamam bir şey yapmıyacağım sana 😅
Yapabilirsin...
İstersen dediklerine pişman ederim seni ama alınma sonra ☺️
Nasıl?:)
Yapabilirsin dedin ya pişman olursun dedim
İşte nasıl pişman edeceksin onu dedim ben de:d
Bilmiyorum onu düşünürüz ☺️
İçindeki baskın bir anda ortaya çıktı valla😅:)
Sen çıkarttın ortaya 🙂
İyi mi yaptım bilmiyorum:d ama içinde saklı olanları çıkarmak güzel tabi:)
Sanatçı dokunuşu 😉😉
Ahaha bu sefer de sen söylüyorsun bak:) bu dokunuş sizi iyi hissettirdi, hoşunuza gitti mi peki hanımefendi:)
Bu arada burada da görüş dolmak üzere yeni soru soralım mi?:)
Evet sanatçı ruhunuzdan memnunuz 🙂
Tamam sen istersen soralım ama şimdi ben denize gideceğim sen sor ben gelince bulurum seni 😀
Sanatçı ruhlu biri olduğunuzu düşünüyor musunuz? Bunu soracağım:)
Tamam sor bekliyorum
Sordum bile kişilik karakter bölümünde:)